amd threadripper
Unreal Engine 5 , Epic Games را برای سی پی یو های AMD’s Threadripper بهینه میکند.

در پست اخیر وبلاگ توسط AMD ، این شرکت اعلام کرد که بازی Unreal Engine 5 از Epic Game که اکنون در حالت دسترسی زودرس قرار دارد و نسل جدیدی از بازی ها را تأمین خواهد کرد ، اکنون برای کار تدوین با پردازنده های Ryzen Threadripper کاملاً بهینه شده است. نیک پنوردن ، معاون اصلی Epic Games ، خاطرنشان می کند که استفاده از پردازنده های Threadripper به توسعه دهندگان این امکان را داده تا کدها را در Unreal Engine 5 بسیار سریعتر از گذشته جمع آوری کنند.

“با استفاده از پردازنده های Threadripper ، ما می توانیم موتور را خیلی سریعتر از آنچه که قبلاً بود کامپایل کنیم. این یک راندمان بزرگ برای تمام مهندسان تیم است. هرچه زمان کمتری برای جمع آوری کد صرف کنند ، زمان بیشتری می توانند صرف کنند در واقع در حال توسعه ویژگی ها ، آزمایش عملکرد ، و بهبود موتور Unreal 5. ” – نیک پنوردن ، معاون مهندسی در Epic Games.

خوب است به یاد داشته باشید که Epic تنها به عملکرد تلفیقی اشاره دارد ، که کاملاً متفاوت از استفاده اصلی از گیم پلی واقعی است. به عنوان مثال ، Unreal Engine 4 در حال حاضر می تواند بیش از 8-12 هسته را برای کارهای تلفیقی استفاده کند ، اما بیشتر بازی هایی که با Unreal Engine 4 اجرا می شوند فقط در مورد عملکرد واقعی گیم پلی می توانند از هشت هسته استفاده کنند.

AMD یک شریک مستقیم با Epic Games است ، بنابراین جای تعجب نیست که این شرکت به شما کمک کرده است تا بهینه سازی های کامل Ryzen Threadripper برای کارهای تدوین کد Unreal Engine 5 را انجام دهد. این بهینه سازی ها می تواند شامل آگاهی از CCX یا گروه پردازنده های پوششی با Threadripper 3990X باشد ، دسته دوم با نرم افزارهای موجود که از 64 موضوع به طور کامل استفاده نمی کند ، کاملاً چالش ایجاد کرده است.

unreal engin 5 amd threadripper

شاید حتی می توانستیم ببینیم که Unreal Engine 5 از هسته پشتیبانی می کند و 64 هسته را برای گیم پلی واقعی محاسبه می کند. به عنوان مثال ، فضای سیم کارت Star Citizen در حال توسعه است تا از بیش از هشت هسته پردازنده استفاده کند. توسعه دهندگان Star Citizen ، CIG ، اظهار داشتند که پس از بروزرسانی بازی به موتور رندر جدید (با نام رمز “Gen12”) و استفاده از Vulkan API ، بازی “از تمام هسته های موجود” استفاده خواهد کرد. این بازی در حال حاضر در مناطق خاص (در API نسبتاً قدیمی DX11) از هشت هسته به حداکثر استفاده می کند.

همراه با API های سطح پایین مانند DX12 و Vulkan که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند ، فرصت زیادی برای پشتیبانی از هسته بالاتر در گیم پلی واقعی وجود دارد. هنوز AMD و Epic هنوز آن سطح از جزئیات مربوط به موتور جدید را به اشتراک نگذاشته اند.