Battlefield

Battlefield 2042 برای ارائه ویژگی های انحصاری Ray Tracing برای رایانه شخصی

در یک پست وبلاگ GeForce اخیر، انویدیا گیمرها را برای دسترسی زودهنگام Battlefield 2042 آماده می‌کند و تمام ویژگی‌های جدید متمرکز بر Nvidia را که به جدیدترین عنوان AAA EA ارائه می‌شود، توضیح می‌دهد. این ویژگی‌ها شامل فناوری (DLSS) و پشتیبانی از رفلکس Nvidia است. انویدیا همچنین مزایای انسداد محیطی جدید بازی با ray-tracing را برجسته می کند که سایه ها و نور بازی را افزایش می دهد.

انویدیا خاطرنشان می‌کند که بخش ray-tracing بازی برای رایانه‌های شخصی (حداقل در حال حاضر) انحصاری خواهد بود، و لازمه آن یک پردازنده گرافیکی AMD Radeon یا Nvidia GeForce است که از مجموعه ویژگی‌های DirectX Raytracing مایکروسافت پشتیبانی می‌کند. متأسفانه، این بدان معناست که کنسول هایی مانند پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس فعلاً از پشتیبانی RT برای بازی برخوردار نخواهند شد. با این حال، ما گمان می کنیم که یک به روز رسانی آینده رخ دهد که پشتیبانی RT را به آخرین نسل کنسول ها اضافه کند.

با این حال، تنها ویژگی ردیابی اشعه اعلام شده، انسداد محیطی با ردیابی پرتو بود. بنابراین به نظر می رسد که Battlefield 2042 به اندازه زمانی که Battlefield V روی وفاداری گرافیکی تمرکز می کرد، تمرکز نخواهد کرد. در عوض، DICE احتمالاً سایر ویژگی‌های ردیابی پرتو مانند سایه‌ها و بازتاب‌ها را به نفع نرخ فریم بالاتر در بازی کنار می‌کشد، که مسلماً در تیراندازی سریع FPS حیاتی‌تر است.

برای اینکه برای دسترسی زودهنگام آماده شوید، باید نسخه طلایی یا نهایی بازی Battlefield 2042 را بخرید یا بازی را با عضویت EA در Play Pro اجاره کنید. برای دارندگان GeForce، باید برای تجربه بهینه، به آخرین درایور Nvidia 496.49 به روز رسانی کنید.

با این حال، انویدیا همچنین اعلام کرد که یک درایور جدید بهینه سازی شده برای Battlefield 2042 برای انتشار رسمی بازی در 19 نوامبر منتشر خواهد شد. می‌توانید انتظار داشته باشید که این به‌روزرسانی در مرحله دسترسی اولیه بازی و درست قبل از عرضه رسمی بازی ظاهر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری