کیت های حافظه DDR5 16 و 32 گیگابایتی کینگستون دارای مهر تایید اینتل هستند

دیری نمی گذرد که Alder Lake از راه می رسد و در صورت رسیدن ، معماری نسل بعدی CPU عصر حافظه DDR5 را در بخش اصلی جریان می دهد. کینگستون برای دوره جدید آماده است ، با حداقل دو کیت که به گفته خودش اولین برنامه ای است که از برنامه اعتبارسنجی پلتفرم اینتل عبور کرد.

این اساساً به این معنی است که این کیت ها معیارهای معینی را برآورده می کنند و در نهایت با کنترل کننده های حافظه یکپارچه که در پردازنده های Alder Lake پخته شده اند و احتمالاً با مادربردهای Z690 همراه است ، خوب عمل می کند.

اینتل نمای کلی سطح بالایی از این فرآیند را ارائه می دهد. حافظه سازها ماژول هایی را برای آزمایش ارسال می کنند که سپس مورد بررسی و آزمایش قرار می گیرند. اگر آنها عبور کنند ، معتبر می شوند و شرکت هایی مانند کینگستون به طور اختیاری در مورد آن از بالای کوه فریاد می زنند ، همانطور که در اینجا اتفاق می افتد. و در صورت وجود مشکل ، اینتل و سازنده حافظه سعی می کنند قبل از آزمایش مجدد آنها را برطرف کنند.

KINGSTONE DDR5

به طور معمول یک سازنده حافظه به خود زحمت نمی دهد که اعتبارسنجی پلت فرم را اعلام کند. با این حال ، این وضعیت کمی متفاوت است ، زیرا DDR5 در حال آماده شدن برای راه اندازی است. علاوه بر این ، کینگستون می گوید که دارای مجموعه ای کامل از حافظه DDR5 است و اشاره می کند که کمبودی وجود نخواهد داشت.

یو چن ، معاون بخش تجاری DRAM کینگستون ، می گوید: “ما منتظر رونمایی از جدیدترین نمونه کارها DDR5 خود هستیم و سرمایه گذاری های قابل توجهی را برای راه اندازی آینده انجام داده ایم.” با تأمین منابع اولیه قطعات در طول کمبود جهانی برای افزایش زیرساخت های تولیدی خود با جدیدترین پلتفرم های DDR5 ، می توانیم از حجم بالای تقاضا پشتیبانی کنیم. “

قطعات معتبر شامل یک ماژول 16 گیگابایتی DDR5-4800 (KVR48U40BS8-16) و یک کیت حافظه 32 گیگابایتی (2×16 گیگابایتی) DDR5-4800 (KVR48U40BD8-32) است. هر دو از مشخصات رسمی JEDEC برای RAM DDR5 استفاده می کنند.

کینگستون همچنین تصریح می کند که اینها اولین محصولات حافظه DDR5 هستند. این برنامه قصد دارد این موارد را با ماژول های با کارایی بالا-که احتمالاً فراتر از 4800 MT/s (شاید تحت مارک Fury آن) ، و همچنین کیت های با ظرفیت پایین و بالا و عوامل مختلف (به معنی SO-DIMM برای لپ تاپ ها) پیگیری کند. به

در حالی که کینگستون ادعا می کند که این اولین دستگاهی است که توسط اینتل اعتبار دریافت می کند ، اما تنها مورد نیست. کاربر توییترmomomo_us یک سند اخیراً (PDF) منتشر شده از Intel را که حاوی دوازده کیت معتبر DDR5 است ، مورد توجه قرار داد. کیت های کینگستون در لیست ظاهر می شوند ، مانند کیت های Crucial ، Micron ، Samsung و SK Hynix. همه آنها به مشخصات پایه JEDEC پایبند هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری