rog strix 2

کولرهای مایع ASUS ROG STRIX II AIO آماده برای پردازنده های Intel Alder Lake LGA 1700

وب سایت Xfastest تصاویری از بسته بندی به روز شده را ارائه می دهد که نشان می دهد این کیت برای نشان دادن سازگاری Intel مجددا برچسب گذاری شده است.

Asetek از همان کیت استفاده می کند و از آنجایی که کولرهای آنها برای مارک های دیگر استفاده می شود ، منطقی است که آنها با چیپست اینتل سازگار باشند. در مرحله دوم ، به نظر می رسد اتصال دهنده های کیت بین 75 تا 78 میلی متر قابل تنظیم هستند. شایعه شده است که احتمالا اندازه سوکت LGA 1700 در آینده تغییر می کند ، که به معنای سازگاری بیشتر است. بنابراین ، حتی اگر AMD سوکت جدید LGA 1718 خود را برای پلت فرم AM4 خود منتشر می کند ، ظاهراً از این کیت خاص استفاده نمی شود.

گزارش شده است که مادربردهای ASUS ROG Maximus XIV به زودی از معماری تراشه های سری Z690 اینتل استفاده می کنند که انتظار می رود تا پایان سال 2021 راه اندازی شود. این قبل از سری تراشه های B660 و H670 ظاهر می شود.

از آنجا که این کیت افزودنی جدیدی در خط کولر ASUS ROG STRIX II است ، ممکن است برخی از مصرف کنندگان این کیت را در بسته بندی محصولات خود نداشته باشند. انتظار می رود ASUS این مشکل را با ارائه راهی برای درخواست یا درخواست درخواست کیت اضافی در صورت عدم دریافت آن ، کاهش دهد. توجه داشته باشید که تولیدکنندگان دیگر مانند MSI نیز پشتیبانی کامل از پردازنده های LGA 1700 Socket را در کولرهای مایع AIO خود اعلام کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری