کارت گرافیک ماینینگ رمزنگاری AMD دارای GPU های RDNA 2 Navi در ویتنام مشاهده شد

کارت های گرافیک اختصاصی استخراج ارز رمزنگاری شده بر اساس پردازنده های گرافیکی AMD RDNA 2 Navi به زودی وارد بخش استخراج می شوند. با مشاهده I_Leak_VN ، تصاویر این کارتهای گرافیکی ماینینگ AMD توسط یک صفحه فیس بوک ویتنامی که توسط یک منبع سخت افزاری رایانه محلی اداره می شود ، ارسال شده است.

کارت های گرافیکی ماینینگ AMD مبتنی بر RDNA 2 به زودی وارد بازار رمزنگاری می شوند؟


گفته می شود که کارت گرافیک ماینینگ از پردازنده گرافیکی AMD استفاده می کند. این به نوعی با آرم XFX که روی PCB قرار دارد تأیید می شود. همچنین به نظر می رسد که کارت از GPU های مبتنی بر معماری RDNA 2 استفاده می کند ، زیرا هیچ کارت گرافیک AMD دیگری از پیکربندی کلاهک مشابه در پشت مانند این نسخه خاص استفاده نکرده است.

به نظر می رسد از GPU Navi 21 استفاده می کند که به این معنی است که AMD یا شرکای آن بخش خاصی از منبع RDNA 2 خود را به بخش رمزنگاری اختصاص می دهند. کارت ماینینگ AMD RDNA 2 دارای طراحی دو اسلات است و هیچ راه حل خنک کننده ای فعال ندارد. دارای یک کفپوش گرمکن استاندارد است که از پلاستیک ساخته شده است و دارای یک گرمکن بزرگ آلومینیومی در زیر آن است. این واحد همچنین بدون سر است و هیچ گونه اتصال صفحه نمایش را نشان نمی دهد ، به این معنی که هدف اصلی آن پلتفرم های استخراج است. همچنین ، این واقعیت که ما برچسب XFX را می بینیم تأیید می کند که این فقط یک نوع HPC یا ایستگاه کاری نیست که به عنوان یک کارت گرافیک ماینینگ استفاده شده است.

با بازگشت به طراحی ، کارت گرافیک ماینینگ AMD همچنین دارای یک صفحه پشتی کامل است. دو کانکتور برق 8 پینی وجود دارد که با گمانه زنی های ما مبنی بر اینکه این یک نوع Navi 21 است بیشتر هماهنگ است ، زیرا پیشنهادات مبتنی بر Navi 22 برای بوت شدن نیازی به دو کانکتور 8 پینی ندارند و از آنجا که قرار است با مشخصات بهینه برای 24 اجرا شود. /7 ، تنها GPU که می تواند این نوع قدرت را مصرف کند ، خود Big Navi است.

بعد از اینکه RX 6600 XT قدرت خود را نشان داد ، بهینه سازی GPU های RDNA 2 AMD برای استخراج معقول است. صاحب مغازه اظهار می دارد که اطلاعات بیشتری مانند عملکرد استخراج و قیمت این کارت ها متعاقبا اعلام می شود. به محض شنیدن مطالب بیشتر شما را در جریان خواهیم گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری