colorful 1

کارت‌های جدید RTX 3070 Colorful با پوشش‌های مغناطیسی وارد می‌شوند

Colorful دو کارت گرافیک GeForce RTX 3070 Ti و GeForce RTX 3070 را که دو تا از بهترین کارت‌های گرافیک هستند، تحت سری جدید iGame Customization این برند عرضه کرده است. کارت‌های گرافیکی دارای پوششی شبیه به Founders Edition هستند و حتی کانکتور برق 12 پین PCIe انویدیا را حفظ می‌کنند.

iGame GeForce RTX 3070 Ti Customization OC 8G و GeForce RTX 3070 Customization OC LHR از طراحی بازیافتی iGame GeForce RTX 3060 Bilibili E-sports Edition OC 12G استفاده می کنند. این بار، تفاوت این است که این جفت کارت گرافیک مبتنی بر Ampere بدون بازاریابی Bilibili ظاهر شد، که به این معنی است که ممکن است همکاری با پلتفرم رسانه اجتماعی چینی پایان یافته باشد.

طراحی روی هر دو کارت گرافیک یکسان است. رنگارنگ شامل سه پوشش مغناطیسی برای کفن و صفحه پشتی است. کارت‌های گرافیک دو اسلات PCI را اشغال می‌کنند و از یک سیستم خنک‌کننده دو فن منحصربه‌فرد با یک فن در هر طرف استفاده می‌کنند. پنج لوله حرارتی 6 میلی متری گرما را به هیت سینک نیکل اندود شده با دو فن خنک کننده 90 میلی متری انتقال می دهند.

iGame GeForce RTX 3070 Ti Customization OC 8G که دارای زیرسیستم انتقال برق 9+2 فازی است، دارای ساعت تقویتی 1800 مگاهرتز (30 مگاهرتز بالاتر از مشخصات مرجع Nvidia) است. با کمال تعجب، iGame GeForce RTX 3070 Customization OC LHR دارای یک زیرسیستم انتقال انرژی کمی بهبود یافته با طراحی 10+2 فاز است. حداکثر فرکانس کارت گرافیک 1785 مگاهرتز است که نشان دهنده افزایش 35 مگاهرتز نسبت به Founders Edition است.

iGame GeForce RTX 3070 Customization OC LHR مبتنی بر سیلیکون اصلاح شده GA104 است که دارای قفل سخت در استخراج اتریوم است. در نتیجه، کارت گرافیک فقط برای 25 MH/s خوب است. با این حال، نرم افزار استخراج اخیر تا 70 درصد از عملکرد استخراج را در کارت های گرافیک Ampere Lite Hash Rate (LHR) بازیابی کرد.

کارت‌های گرافیک Colorful سه خروجی معمولی DisplayPort 1.4a و یک پورت HDMI 2.1 بدون توجه به مدل ارائه می‌دهند. آنها برق را از طریق کانکتور برق 12 پین PCIe می خورند. این شرکت GeForce RTX 3070 Ti را با TDP 290 وات ارزیابی می کند و حداقل منبع تغذیه 750 وات را توصیه می کند. با این حال، GeForce RTX 3070 دارای 250 وات TDP است، بنابراین یک واحد 650 وات بیش از حد کافی است.

Colorful قیمت یا در دسترس بودن کارت‌های گرافیکی جدید iGame Customization خود را اعلام نکرد. با این حال، با توجه به کمبود تراشه، آنها احتمالاً با یک نشانه گذاری قابل توجه نسبت به MSRP های مربوطه خود وارد بازار خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری