کارتهای گرافیک انویدیا مدل GeForce RTX 3060 و GeForce RTX 3060Ti بدلیل کاهش تولید کمیاب خواهند شد.

کارت های گرافیکی NVIDIA سری GeForce RTX 30 ، در درجه اول RTX 3060 Ti & RTX 3060 ، به دلیل تولید محدود تا سپتامبر 2021 به سختی در دست خواهند بود. عرضه کارت های گرافیک سری RTX 30 به تازگی به حالت عادی برگشته است ، ITHome گزارش می دهد که به دلیل مقررات جدیدتر COVID-19 ، تولید و متعاقباً ، عرضه تا پایان ماه آینده تحت تأثیر قرار می گیرد.

NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti & RTX 3060 به دلیل مقررات جدید COVID-19 در کارخانه های آسیایی تا ماه سپتامبر به شدت متوقف شد
بر اساس این گزارش ، تولیدکنندگان کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 30 و قطعات آنها تعداد حمل و نقل را 50 درصد کاهش می دهند. این اطلاعات از انجمن های انجمن هیئت مدیره APAC است که در ماه ژوئن گزارش دادند که NVIDIA قصد دارد عرضه کارت های گرافیک سری RTX 3060 خود را افزایش دهد.

با این حال ، به دلیل وضع مقررات جدید برای کارخانه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا در چین ، شرکت های تولیدی با تمام ظرفیت کار نمی کنند زیرا تعداد زیادی از کارکنان به محل کار خود منتقل شده اند. اکثر تولیدکنندگان GPU در چین کاملاً خودکار نیستند و برای جمع آوری محصولات و اجزای مختلف آنها با دست به نیروی کار زیادی متکی هستند. اما با غیبت اکثر نیروی کار در کارخانه ها ، محدودیت شدید عرضه در چند ماه آینده ایجاد خواهد شد.

تنها سری RTX 3060 نیست که با کاهش تولید و ارسال های پیاپی کم مواجه خواهد شد. اما انجمن های APAC مطمئن هستند که تولید به زودی به حالت عادی باز می گردد و ما می توانیم تا پایان سپتامبر شاهد عرضه عادی عرضه کارت های گرافیک سری NVIDIA GeForce RTX 30 باشیم.

به یاد داشته باشید که بازگشت به حالت عادی به این معنا نیست که به زودی شاهد بهبود وضعیت دسترسی خواهیم بود. صرف نظر از تعداد کارت گرافیک AIB ها ، تقاضا برای کارت های گرافیک بازی بسیار زیاد است و با کاهش سرعت استخراج رمزنگاری ، چندین تحلیلگر و مدیر عامل NVIDIA ، جنسن ، معتقدند که محدودیت عرضه حتی در سال 2022 نیز ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری