پیش خرید مایکروسافت ایکس باکس سری X Mini Fridge 19 اکتبر آغاز می شود

مینی یخچال ایکس باکس سری ایکس دارای 12 قوطی نوشیدنی است و 99.99 دلار (89.99 پوند) قیمت دارد.

مگر اینکه در یک سال گذشته بسیار خوش شانس بوده اید ، دستیابی به کنسول Xbox Series X در MSRP فوق العاده دشوار بوده است. با این حال ، مایکروسافت بهترین چیز بعدی را با یخچال مینی ایکس باکس سری X ارائه می دهد ، که برای پیش سفارش از 19 اکتبر با قیمت 99.99 دلار (89.99 پوند) در دسترس است.

تصور می شد که یخچال مینی ایکس باکس سری X ممکن است یک شوخی اول آوریل باشد که برای اولین بار در اوایل آوریل فاش شد ، اما مایکروسافت در اواسط ماه ژوئن تأیید کرد که این محصول واقعاً به بازار خواهد آمد. این دستگاه در ارتباط با Ukonic طراحی شده است! و مایکروسافت با قاطعیت می افزاید که مفهوم “Xbox and Chill” را برای گیمرهای هاردکور معرفی می کند.

مینی یخچال ایکس باکس سری ایکس دارای فضای کافی برای حداکثر 12 قوطی نوشیدنی مورد علاقه شما می باشد تا بتوانید در تمام جلسات بازی شبانه خود را سرحال نگه دارید. همچنین دو جیب در داخل درب وجود دارد که از نظر کاربردی کمی کوچک به نظر می رسند. اگر در آب و هوای گرمتر و بدون تهویه مطبوع هستید ، می توانید چند عدد آب نبات در آنجا بیندازید.

مایکروسافت می گوید که یخچال کوچک دارای آداپتور برق DC است که حمل و نقل را برای شما آسان تر می کند. حتی یک درگاه USB در قسمت جلویی وجود دارد که به شما امکان می دهد تلفن همراه خود یا مجموعه ای از هدفون های بی سیم (در میان سایر لوازم جانبی) را شارژ کنید.

به گفته مایکروسافت ، یخچال کوچک سری ایکس باکس سری X برای خرید منحصراً از Target در ایالات متحده و کانادا در دسترس خواهد بود. در انگلستان ، از GAME با قیمت 89.99 پوند در دسترس خواهد بود. علاوه بر این ، طرفداران Xbox در فرانسه ، آلمان ، ایتالیا ، ایرلند ، اسپانیا ، هلند و لهستان این فرصت را خواهند داشت تا یخچال کوچک را با قیمت 99.00 یورو از GameStop EU خریداری کنند.

در حالی که قرار است پیش خریدها از هفته آینده آغاز شود ، مایکروسافت می گوید که یخچال Xbox Series X مینی تا دسامبر 2021 عرضه نمی شود. بنابراین با اجرای وعده مایکروسافت با یخچال کوتاه سری Xbox X ، اکنون زمان حرکت KFC فرا رسیده است. با KFConsole “خوب لیسیدن انگشت”.

به روز رسانی 21/10/15 4:15 بعد از ظهر PT: مایکروسافت به ما اطلاع داد که یخچال کوچک سری Xbox ایکس از Target در کانادا در دسترس نخواهد بود. در عوض ، مستقیماً از فروشگاه Xbox Gear مایکروسافت در ماه دسامبر ارسال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری