مانتیور هواوی mateview

هوآوی به دنبال معرفی نمایشگر فوق العاده MateView

هواوی اخیراً مانیتور 3C را تأیید کرده است و اکنون ارائه خدمات آن به صورت آنلاین شروع به گردش می کند. به اصطلاح Huawei MateView دارای حاشیه های باریک ، نسبت ابعاد 3: 2 و پایه شارژ بی سیم داخلی است.
Huawei تاکنون فقط مانیتورهای خارجی بودجه ای را منتشر کرده است ، مانند نمونه ای که با MateStation B515 جفت شده است. طبق ارائه هایی که توسط عمو کوه در Weibo و @ RODENT950 @ در توییتر منتشر شده است ، ممکن است با مانیتور ممتازی به نام MateView ، تغییر کند.

مانیتور هواوی mateview

مشخص نیست که این رندرها از کجا نشات گرفته اند ، اما نمایشگرهایی با نسبت ابعاد 3: 2 نشان می دهند. در حال حاضر ، مانیتورهای خارجی 3: 2 به سختی وجود دارند ، اما تولیدکنندگان کم کم نسبت ابعادی بلند را شروع می کنند که مایکروسافت با سری Surface خود قهرمان می کند. البته Surface Studio 2 و نسخه قبلی آن وجود دارد ، اما نمی توان از آنها به عنوان نمایشگرهای خارجی استفاده کرد.
علاوه بر این ، MateView حاشیه های باریکی دارد و ظاهری مدرن به آن بخشیده است. علاوه بر این ، این ارائه ها نشان می دهد که یک تلفن هوشمند به صورت بی سیم شارژ می شود ، که حس خوبی است. احتمالاً این شارژر از استاندارد شارژ بی سیم Qi برخوردار خواهد بود. این ارائه ها نشان می دهد که MateView از برنامه AI Life هواوی پشتیبانی می کند ، اگرچه مشخص نیست هواوی قصد دارد چه ویژگی هایی را به مانیتور ارائه دهد.

مانیتور هواوی mateview

اتفاقاً گواهینامه 3C اخیر نشان می دهد که MateView می تواند دستگاه ها را تا 135 وات از طریق USB Type-C شارژ کند. متأسفانه مشخص نیست که هواوی چه زمانی یا کجا قصد دارد MateView را منتشر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری