MSI MONITOR

نمایشگر گیمینگ MSI Optix MEG381CQR Plus با رزولوشن UWQHD+و رابط انقلابی HMI

MSI مانیتور Optix MEG381CQR Plus Gaming را تولید می کند ، اولین صفحه نمایش بازی در نوع خود که چیزی انقلابی ارائه می دهد-صفحه HMI (رابط انسان-ماشین) در پایین صفحه نمایش. مانیتور دیگری با این گزینه در بازار وجود ندارد.

Optix MEG381CQR مجهز به پنل IPS 2300R ، فناوری NVIDIA G-Sync Ultimate ، وضوح UWQHD+ ، نرخ تازه سازی 175 هرتز ، زمان پاسخگویی یک میلی ثانیه و VESA DisplayHDR 600 است. بر رقابت شما

از نظر طراحی ، همراه با شماره گیری HMI MSI همچنین یک گهواره دوربین و بانجی موس را ارائه می دهد تا کابل های موش سیمی را نه تنها برای ظاهر زیبا و تمیز ، بلکه برای مزیت اضافی نیز از راه دور نگه دارد.

صفحه نمایش Optix MEG381CQR با انحنای 1000R خم می شود تا راحتی را ایجاد کند و در عین حال به پخش کننده اجازه می دهد تمام جزئیات آنچه روی صفحه اتفاق می افتد را بگیرد و در لحظه غوطه ور شود. با رزولوشن بالای UWQHD+ ، با رزولوشن 3840 در 1600 ، MSI طراحی بدون اشک با صفحه نمایش 21: 9 ارائه می دهد.

MSI از نور Steelseries GameSense + Mystic برای صفحه نمایش جدید خود استفاده می کند و LED های RGB را برای کمک به گیم پلی ارائه می دهد. مانیتور بازی هنگام انجام بازی ، LED های همزمان را نمایش می دهد. این به بازیکنان در مورد موقعیت های موجود در گیم پلی که باید به آنها توجه بیشتری داشته باشند هشدار می دهد ، مانند حملات بازیکنان دیگر در بازی ، یا توالی های اکشن بزرگ روی صفحه ، و کاربر را بیشتر وارد عمل می کند. MSI همچنین دارای فناوری DisplayHDR 600 دارای مجوز VESA است که وسیع ترین طیف رنگ های موجود را در مقایسه با دیگر مانیتورهای بازی موجود در بازار ارائه می دهد. با نرخ تازه سازی 175 هرتز و زمان پاسخگویی یک میلی ثانیه ، حتی بهترین گیمرها از افزایش کیفیت هر یک از بازی های خود سود خواهند برد.

گهواره دوربین را می توان در هر نقطه بالای صفحه نمایش قرار داد و بانجی موس را در پشت مانیتور قرار داده تا ظاهری تمیز داشته باشد و در عین حال هرگونه دلیلی را برای عدم بازی در بهترین حالت بازی کاهش می دهد.

MSI Optix MEG381CQR در حال حاضر قیمت ندارد ، اما در سایت MSI و همچنین خرده فروشان مشارکت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری