Nvidia Image Scaling

مقیاس‌گذاری تصویر انویدیا به لطف Lossless Scaling، روی پردازنده‌های گرافیکی Radeon اجرا می‌شود

به لطف به‌روزرسانی جدید Lossless Scaling، مقیاس‌کننده تصویر فضایی انویدیا اکنون می‌تواند در پردازنده‌های گرافیکی اینتل و AMD استفاده شود. این به گیمرها این امکان را می دهد که با وضوح پایین تر بازی کنند تا نرخ فریم را بدون آسیب رساندن به کیفیت تصویر بهبود بخشند.

Lossless Scaling یک برنامه شخص ثالث است که به هر کسی با هر پردازنده گرافیکی اجازه می‌دهد تا در بازی‌های ویدیویی خود، بدون عوارض جانبی ناخوشایند تاری، ارتقاء تصویر را اجرا کند. Lossless Scaling از مقیاس اعداد صحیح برای انجام این کار استفاده می کند.

با این حال، مقیاس‌پذیری بدون ضرر خیلی بیشتر از یک مقیاس‌کننده اعداد صحیح است. این برنامه اخیراً AMD FSR را به مجموعه ویژگی های خود معرفی کرده است و اکنون مقیاس کننده تصویر Nvidia را نیز اضافه می کند. این بدان معنی است که می توانید چندین تکنیک ارتقاء مقیاس را مستقیماً از یک برنامه در یک GPU امتحان کنید.

مقیاس‌کننده تصویر انویدیا چند سالی است که وجود دارد، اما به‌روزرسانی بزرگی در آخرین درایور GeForce Game Ready دریافت کرده است. مقیاس‌کننده در حال حاضر دارای یک فیلتر 6 ضربه‌ای با چهار مقیاس جهت‌گیری و الگوریتم‌های مقیاس‌بندی و تیز کردن به‌روز است. این بدان معناست که مقیاس‌کننده می‌تواند اثرات منفی افزایش مقیاس تصویر مانند جلوه‌های پلکانی و مصنوع‌سازی را حتی بیشتر از گذشته کاهش دهد.

انویدیا همچنین یک SDK برای مقیاس‌کننده تصویر خود اعلام کرد که به هر توسعه‌دهنده‌ای اجازه می‌دهد تا تصویر را در بازی یا برنامه خود پیاده‌سازی کند.

طبق آزمایشات انویدیا، مقیاس کننده تصویر به روز شده جدید آن به طور موثر با فناوری FSR خود AMD برابری می کند. در تصویر آزمایشی زیر، می توانید افت را با جزئیات بین حالت فوق کیفیت FSR مشاهده کنید و بالاترین وضوح تصویر اسکلر Nvidia عملاً برابر است.

Lossless Scaling هم اکنون در Steam با ارتقاء دهنده Nvidia در دسترس است. شما می توانید نسخه ی نمایشی را امتحان کنید یا برای نسخه کامل 4.99 دلار بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری