MEDIATEK

معرفی پردازنده موبایل مدیاتک مدل Kompanio 900T

کمپانی مدیا تک: 900T را برای تقویت سیستم های پردازش موبایل با ویژگی های استثنایی طراحی شده است که عمر باتری را نیز بهبود می بخشد. تراشه ای فوق العاده کارآمد است .

تراشه فوق العاده کارآمد :

با استفاده از فرایند تولید تراشه TSMC N6 (کلاس 6 نانومتری) -که تا 8 درصد کارآمدتر از N7(کلاس 7 نانومتری) است. 900T به طور فوق العاده ای از نظر مصرف انرژی بهبود یافته است و به سازندگان دستگاه ها این ویژگی را می دهد که ، دستگاه هایی باریک به همراه عمر باتری بالا را تولید کنند .

یک تراشه برای چندین طرح :

با استفاده از حافظه LPDDR5 یا LPDDR4X ؛ ذخیره سازی UFS 3.1 یا UFS 2.2 ، سازندگان دستگاه می توانند طرح های خود را برای برآورده کردن انتظارات ، عملکرد بازار و میزان قیمت طراحی کنند.

پلتفرمی کامل دارای گواهی نسل پنجم (5G)

مودم (5G)درون تراشه از اتصال سلولی کامل (2G-5G) ، همه باندهای فرکانسی (5G) Sub-6GHz و بسیاری از فناوری های ارتباطی پیشرو پشتیبانی می کند که به سازندگان دستگاه ها اجازه می دهد محصولات فوق موبایل با اتصال بی نظیر در همه جا ایجاد کنند که بهترین تجربه آنلاین را به کاربران خود می دهد.

دو سیم کارت (5G) حقیقی

داشتن دو سیم کارت نسل 5 یک تجربه خوب را با بهترین کیفیت در ارائه خدمات تماس صوتی و تصویری از طریق هر دو اتصال تلفن همراه ارائه می دهد.

آنتن دوقلو WIFI 6

با افزایش سرعت تا 66 درصد سریعتر از نسل قبلی ، WIFI 6 با آنتن MIMO 2*2 به کاربران تجربه های سریعتر و قابل اطمینان تری را می دهد. سخت افزار اتصال بی سیم که به همراه بلوتوث نسل 5 و GNSS در یک تراشه جمع شده است که از نظر مصرف انرژی بیشتر است و از اندازه پلتفرم دارای اندازه کوچکتری نسبت به تراشه خارجی است .


عملکرد هسته بزرگ :

در داخل پردازنده مرکزی هشت هسته ای ، دو پردازنده قدرتمند Arm Cortex-A78 به ارائه عملکرد استثنایی برای اجرای سریعتر برنامه ها و چند وظیفه ای بودن ، FPS بیشتر در بازی ها و سیستم سریع تری که برای استفاده ایده آل است ، کمک می کند.

تصویر 120هرتزی با کیفیت 2K

نمایشگرهای 120 هرتزی ، یک تصویر فوق العاده سریع به همراه حرکت روان تر بین صفحات وب را به کاربر نشان می دهد . دستگاه می توانند محصولاتی با صفحه نمایش واضح با وضوح بالای K 2 (2000*1200) به کاربر ارائه دهد .

دارای تمام طیف های نسل 5

5G-CA ترکیبی دوبل TDD+FDD سرعت متوسط بیشتری را به کاربران می دهد ، و یک انتقال بی عیب و نقص را بین دو منطقه که دارای پوشش اتصال نسل 5 را دارد ارائه می دهد که پوشش طیف گسترده 120 مگاهرتزی نیز تا 20 درصد توان داده ها را افزایش می دهد.

مدیا تک نسل 5 با ذخیره کننده فوق العاده

مدیا تک نسل 5 صرفه جویی بیشتری در انرژی را نسبت به جایگزین های رقیب ایجاد می کند.

نتیجه گیری :

در سال های اخیر mediatek توانسته با ارائه تراشه های جذاب با قیمت رقابتی هوادارانی را برای خود ، البته به درستی جذب کند در مجموع تراشه t900 با عملکرد قابل مقایسه با چیپ های رده بالا می‌تواند برای گوشی های میان رده که در سرعت پردازش همانند گوشی های بالارده هستند ، گزینه جذابی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری