XBOX

مایکروسافت ایکس باکس سری S در سال 2022 ، ایکس باکس سری X در 2023 ارتقاع پیدا می کنند.

ممکن است مایکروسافت در نظر داشته باشد که کنسول Xbox Series S خود را زودتر از Xbox Series X با APU های جدید 6 نانومتری AMD به روز کند. مجموعه ای از اطلاعات جدید را در مورد کنسول های نسل بعدی سونی و مایکروسافت منتشر شده است که در آن درباره استراتژی های مورد استفاده هر دو سازنده کنسول برای نسل جدید صحبت شده.

مایکروسافت ایکس باکس سری S در سال 2022 ، ایکس باکس سری X در 2023 تجدید می شود تا از APU های جدید 6 نانومتری AMD استفاده شود


به نظر می رسد که مایکروسافت در حال آماده سازی خط تازه ای است که ابتدا از کنسول Xbox Series S شروع می کند. این کار برای مقابله با PlayStation 5 Slim انجام می شود که انتظار می رود در یک بازه زمانی مشابه در اواخر سال 2022 راه اندازی شود. گفته می شود که کنسول جدید Xbox Series S نسخه ای با مشخصات بالاتر از کنسول Xbox Series S موجود است.

دلیل آنکه کنسول جدید Xbox Series S زودتر عرضه شود این است که مایکروسافت نرخ اتصال بیشتری به Xbox Game Pass خود در Xbox Series S در مقایسه با Xbox Series X می بیند. SaaS (نرم افزار به عنوان یک سرویس) که کاملاً متکی به فروش بلیط آن است ، آنها می خواهند مصرف کنندگان بیشتری بازی بازی را بگیرند و برای این کار ، آنها می خواهند Xbox Series S جدید و بهتری را منتشر کنند که نه تنها به کاربران جدید انگیزه می دهد ارتقا می دهد اما همچنین منجر به کاهش قیمت Xbox Series S موجود به 189 تا 249 دلار آمریکا می شود که کاربران بیشتری را به سمت پلتفرم ایکس باکس سوق می دهد ، حتی اگر از آن به عنوان کنسول ثانویه استفاده کنند.

Microsoft Xbox S جدید با قیمتی کمتر از 350 دلار آمریکا از پلی استیشن 5 سونی سود می برد. این کنسول جدید می تواند از آخرین APU AMD 6 نانومتری که می تواند 24 CU کامل آن را باز کند ، ویژگی های خوبی را به دست آورد. پردازنده گرافیکی RDNA 2 دلیل غیرفعال کردن هسته ها در وهله اول بازده 7 نانومتری است ، اما اکنون که 7 نانومتر بالغ شده و 6 نانومتر نسخه کمابیش 7 نانومتری است ، می توانیم AMD را مشاهده کنیم که طرح های APU بسیار سریع تری دارد که قفل شده و دارای سرعت بیشتر ساعت

Xbox Series S موجود با 4 TFLOP قدرت محاسبه می کند ، بنابراین یک بازسازی 6 نانومتری ممکن است با حداقل> 5 TFLOP قدرت محاسبه به پایان برسد. با قیمت کمتر از 350 دلار آمریکا ، این یک کنسول بازی عالی خواهد بود و باید زمان سختی را برای PlayStation 5 Slim سونی به ارمغان بیاورد. Xbox Series X همچنین با یک بازسازی 6 نانومتری که تا اواخر سال 2023 برنامه ریزی شده است ، مشابهی را تجربه می کند ، هرچند که هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات و قیمت آن برای SKU پرچمدار ذکر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری