مانیتورهای ال‌جی UltraFine OLED Pro سطوح جدیدی از کیفیت تصویر برتر را برای سازندگان تنظیم می‌کنند

LG Electronics USA با عرضه مانیتورهای LG UltraFine OLED Pro 2022 خود به تعیین نوار برای ارائه نمایشگرهای درجه یک و حرفه ای ادامه می دهد. دو مانیتور جدید – مدل‌های 32BP95E و 27BP95E – از فناوری پیکسل‌های خود روشن OLED استفاده می‌کنند و آن را به دسکتاپ تحویل می‌دهند تا نه تنها بازتولید رنگ دقیق را ارائه دهند، بلکه عملکرد عالی HDR و SDR را نیز ارائه می‌کنند. خلاقان از همه نوع – هنرمندان جلوه های بصری، ویرایشگرهای ویدئویی، و سایر صنایع – می توانند به کیفیت عملکرد بالا که تقاضای زیادی دارد دسترسی داشته باشند.

سال آینده، ال‌جی نمایشگرهای UltraFine OLED Pro جدید را برای همه انواع خلاقیت‌های دیجیتالی از هر طبقه ارائه خواهد کرد.
در نمایشگرهای 27 و 32 اینچی OLED Pro جدید ال‌جی، هر کدام رزولوشن ممتاز 4K UHD (3840×2160) ال‌جی را با نسبت کنتراست باورنکردنی 1000000:1 با پوشش 99 درصدی DCI-P3 ارائه می‌کنند. هر صفحه نمایش کنترل پیکسل مستقلی را برای وضوح و کنتراست رنگ شگفت انگیز ارائه می دهد، زیرا صفحه نمایش های OLED به نوعی از نور پس زمینه نیاز ندارند. نمایشگرهای UltraFine جدید ال‌جی جلوه‌های هاله‌ای حواس‌پرت کننده، که به نام شکوفایی نیز شناخته می‌شوند، دیگر مانیتورهای LCD ممتاز را نفی می‌کنند.

هر یک از نمایشگرهای OLED Pro ال‌جی با سنسورها و هودهای کالیبراسیون قابل جدا شدن برای نمایشگرها، حتی در شدیدترین لحظات بهره‌وری، رنگ‌های زنده و بهینه را ارائه می‌دهند. در ارتباط با بسته نرم‌افزاری استودیو کالیبراسیون ال‌جی برای دانلود رایگان، حسگرهای کالیبراسیون نور ساطع شده از مانیتور را در زمان‌های برنامه‌ریزی‌شده توسط کاربر محاسبه می‌کنند و بلافاصله تنظیم می‌کنند تا در عین تولید بالاترین سطوح رنگ، دقیق بماند. برای افزایش سطح دقت رنگ و تصویر برای کاربر، ال‌جی نمایشگرها را به هودی مجهز می‌کند که می‌تواند برای محدود کردن انعکاس و تابش خیره‌کننده از بیشتر منابع نوری که می‌تواند حواس‌پرتی را ایجاد کند، متصل شود.

مانیتورهای UltraFine OLED Pro ال‌جی یک فرم باریک و ظریف را حفظ می‌کنند و به اندازه کافی سبک هستند تا نمایشگرها را به اکثر مکان‌های خانه منتقل کنند. پایه همراه با یک مکانیسم مینیمالیستی با یک کلیک در پشت نمایشگر محکم می شود و امکان تنظیم آسان برای چرخش، کج شدن و سطوح مختلف ارتفاع را بدون از بین بردن ظاهر و ثبات فراهم می کند.

مصرف‌کنندگان می‌توانند نمایشگرهای جدید ال‌جی UltraFine OLED Pro را پیدا کنند که از ماه آینده در بخش‌های کلیدی بازار جهانی در دسترس خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری