لنوو از مانیتور 27 اینچی Thunderbolt 4 با داک داخلی رونمایی کرد

Lenovo صفحه نمایش حرفه ای جدید ThinkVision P27u-20 خود را معرفی کرد که رنگ های دقیق ، تراکم پیکسلی بسیار بالا ، سوئیچ KVM داخلی و قابلیت اتصال Thunderbolt 4 را گرد هم آورده است. با توجه به اینکه یکی از بهترین مانیتورهای رایانه برای عکاسان و فیلمبرداران است که نیاز به طیف گسترده ای از رنگ دارند ، این دستگاه ارزان نخواهد بود ، اگرچه دارای یک ویژگی قوی است که به جبران برچسب قیمت کمک می کند.

مانیتور ThinkVision P27u-20 Lenovo از پنل 8 بیتی + FRC IPS با وضوح 3840×2160 و حداکثر روشنایی بیش از 400 نیت استفاده می کند. LCD می تواند 99.1 of از DCI-P3 و 99.5 of از طیف رنگ Adobe RGB را نمایش دهد. همچنین دارای نشان VESA DisplayHDR 400 است ، بنابراین می تواند حداقل حمل و نقل HDR10 را پشتیبانی کند.

همانطور که معمولاً در مانیتورهای حرفه ای اتفاق می افتد ، ThinkVision P27u-20 با دقت Delta E <1 کالیبره شده است. علاوه بر این ، Lenovo همچنین یک کاپوت محافظ نور برای LCD ارائه می دهد.

صفحه نمایش های 27 اینچی با وضوح 4K وجود ندارد ، بنابراین ThinkVision P27u-20 نه تنها از دو طیف رنگی محبوب پشتیبانی می کند بلکه تراکم پیکسلی بسیار بالایی برابر با 163 پیکسل در اینچ (PPI) دارد.

یکی از نقاط کلیدی فروش ThinkVision P27u-20 Lenovo ، قابلیت اتصال و اتصال داک Thunderbolt 4 است. این واحد دارای یک ورودی Thunderbolt 4 است که می تواند حداکثر 100 وات را به میزبان منتقل کند ، و همچنین یک خروجی Thunderbolt 4 برای اتصال یک دستگاه جانبی دیگر که تشنه پهنای باند است (به عنوان مثال ، یک دستگاه ذخیره سازی با کارایی بالا).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری