RAZER COOLING FAN FOR IPHON

فن خنک کننده RGB ، اکسسوری جدید ریزر سازگار با MAG SAFE برای آیفون

اپل مدل های iPhone 12 و iPhone 13 را با MagSafe معرفی کرد – راه حلی برای اتصال لوازم جانبی بدون گیره یا قلاب به دستگاه. ویژگی جدید فضایی را برای سازندگان لوازم جانبی ایجاد کرد تا محصولات خود را برای آیفون طراحی کنند. امروز، Razer لوازم جانبی جدیدی را برای مدل های جدید آیفون معرفی کرده است که با MagSafe سازگار است و هدف آن خنک نگه داشتن دستگاه در هنگام استفاده زیاد است. بله، ما در مورد فن خنک کننده MagSafe RGB به نام ‘Razer Phone Cooler Chroma’ صحبت می کنیم که می توانید آن را با قیمت 60 دلار برای مدل های آیفون 12 یا آیفون 13 خود خریداری کنید. جزئیات بیشتر در مورد لوازم جانبی را در زیر بررسی کنید.

Razer فن خنک کننده RGB سازگار با MagSafe را برای آیفون و یک نسخه Clamp برای اندروید معرفی کرد.
جدا از نسخه MagSafe، Razer نسخه دوم را با فن خنک کننده RGB نیز معرفی کرده است. مدل دوم را می توان برای مدل های آیفون و اندرویدی که قابلیت MagSafe را در خود جای نمی دهند، استفاده کرد. از نظر مشخصات، Razer می گوید که لوازم جانبی Phone Cooler Chroma دارای 7 تیغه است که در 6400 دور در دقیقه کار می کنند. علاوه بر این، لوازم جانبی یک پروفایل نویز 30 دسی بل ایجاد می کند که باعث حواس پرتی نمی شود.

Phone Cooler Chroma همچنین دارای یک اتصال بلوتوث است تا بتوانید فن را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید. توجه داشته باشید که فن خنک کننده RGB از Razer توسط باتری تغذیه نمی شود بلکه از یک کابل USB-C تغذیه می شود. اگر شما فردی هستید که از تمام عملکرد گوشی هوشمند خود به طور متوسط استفاده می کنید، این لوازم جانبی ممکن است برای شما مناسب نباشد. فن خنک کننده RGB به سمت کاربرانی است که روی گوشی های آیفون یا اندروید خود بازی می کنند.

Razer بیان می‌کند که فن خنک‌کننده RGB «فناوری خنک‌کننده پیشرفته» را ارائه می‌کند که امکان بهبود عملکرد بازی را فراهم می‌کند. 12 چراغ Razer Chroma را در خود جای داده است که می توانید مطابق با سلیقه خود آن را سفارشی کنید. اگر به آن علاقه دارید، می توانید Razer Phone Chroma را با قیمت 60 دلار از وب سایت این شرکت خریداری کنید.

آیا حاضرید برای یک فن خنک کننده RGB برای آیفون خود هزینه کنید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری