عکسهای کارت گرافیک گیمینگ Intel Arc Alchemist منتشر شد

عکس‌های جدیدی از کارت گرافیک گیمینگ Intel ARC Alchemist منتشر شده که اجازه می‌دهد نگاه دقیق‌تری به خنک‌کننده و پشت PCB داشته باشیم. از زمانی که اینتل خط گرافیکی نسل بعدی خود را معرفی کرده این سومین نمونه مهندسی است .

تصاویر کارت گرافیک Intel Arc Alchemist یک بار دیگر منتشر شد، نمونه ES جزئیات خنک کننده و PCB را نشان می دهد


کارت گرافیک Intel ARC Alchemist اولین بار توسط YouTuber’s Law Is Dead به صورت بصری نشان داده شد. کارت جدید اینتل در ابتدا یک جلد مشکی با یک برد مدار چاپی سبز کشیده را در زمانی که برای اولین بار آن را به عنوان یک نمونه مهندسی دیدیم به نمایش گذاشت. بعداً با زیبایی نقره‌ای مدرن به نمایش گذاشته شد، اما آخرین عکس‌ها بار دیگر یک پوشش سیاه رنگ را نشان می‌دهند.

intel-arc-alchemist-dg2-1

این عکس ها ممکن است اولین نگاه ما به فناوری جدیدی باشد که در نمونه مهندسی ظاهر می شود. این نمونه جدید با فناوری خنک‌کننده دو فن مشکی عرضه می‌شود که با همان طرح‌بندی عکس‌های لو رفته قبلی مطابقت دارد. نمای قابل توجه تری از براکت I/O با این عکس های جدید وجود دارد که از سه کانکتور DisplayPort و یک اتصال HDMI استفاده می کند. اینتل تایید کرده است که ARC Alchemist جدید معماری کارت گرافیک را برای پشتیبانی از جدیدترین DisplayPort 2.0 آغاز خواهد کرد.

برد مدار چاپی هشت ماژول حافظه را نمایش می دهد. با این مشاهدات، این کارت احتمالاً مدل 16 گیگابایتی (که مدل پرچمدار خط جدید اینتل در نظر گرفته می شود) یا یک مدل کمتر مانند نسخه 12 گیگابایتی است. به سختی می توان تشخیص داد که کدام کارت در عکس ها تایید شده است به دلیل عدم مشاهده طرف مقابل PCB.

می بینیم که نمونه مهندسی با اتصالات برق 6 پین و 8 پین با فضایی برای طرح 8 پین اضافی در صورت نیاز عرضه می شود. VideoCardz خاطرنشان می کند که تصاویر ارائه شده را می توان به عنوان ترکیبی از دو نمونه مهندسی دیگر که قبلاً از YouTuber Moore’s Law is Dead دیده بودیم تعبیر کرد.

intel-arc-alchemist-xe-hpg-dg2-512-desktop-graphics-card-_2

عکس ها هیچ تغییری در معماری اصلی کارت گرافیک Intel ARC Alchemist خارج از تغییرات طراحی زیبایی نشان نمی دهند. با این حال، تصاویر جدید می تواند نشان دهنده این باشد که اینتل در حال آماده شدن برای عرضه زود هنگام این کارت است، حتی اگر شایعات فعلی اشاره کنند که ARC SKU دسکتاپ 16 گیگابایتی جدید تا سه ماهه دوم سال 2022 عرضه نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری