طراحی مجدد M1X Mac mini

طراحی مجدد M1X Mac mini با درگاه های اضافی که انتظار می رود در “چند ماه آینده” راه اندازی شود

اپل تقریباً کل مجموعه محصولات خود را دوباره طراحی کرده و قسمت داخلی آن را به سیلیکون سفارشی خود ارتقا می دهد. انتظار می رود این شرکت در ماه سپتامبر میزبان رویدادهای متعددی باشد که در آن مدل های اصلی iPhone 13 خود ، iPad mini 6 ، Apple Watch Series 7 و موارد دیگر را معرفی می کند. اکنون ، گمانه زنی شده است که اپل می تواند به طور بالقوه M1X Mac mini جدید خود را با طراحی جدید و پورت های اضافی در “چند ماه آینده” اعلام کند.

اپل M1X Mac mini را با طراحی جدید و درگاه های اضافی در “چند ماه آینده” به طور بالقوه در کنار مدل های بازطراحی شده MacBook Pro راه اندازی می کند


گزارش جدید از مارک گورمن ، بلومبرگ ، در جدیدترین خبرنامه Power On وی منتشر شده است و بیان می کند که انتظار می رود اپل M1X مک مینی گران قیمت خود را با طراحی جدید و پورت های اضافی در چند ماه آینده عرضه کند. توجه داشته باشید که مدلهای جدید MacBook Pro 14 و 16 اینچی اپل نیز قرار است اواخر امسال وارد بازار شوند. در حالی که بازه زمانی در این مقطع زمانی در هاله ای از ابهام قرار دارد ، ما گمان می کنیم که آیا اپل یک رویداد پیش بینی شده برای مجموعه Mac خود برگزار می کند.

طراحی مجدد M1X Mac mini جایگزین نسخه فعلی اینتل به عنوان بخشی از انتقال آن می شود. این اولین بار نیست که ما جزئیات جدید M1X Mac mini جدید را می شنویم زیرا رندرهای رایانه قبلاً توسط جان پروسر در مورد ظاهر آن به اشتراک گذاشته شد. با توجه به تصاویر ارائه شده ، M1X Mac mini از یک نوع “پلکسی گلاس” در بالا به همراه درگاه قدرت مغناطیسی برخوردار است. علاوه بر این ، چیزی که مدتها انتظار آن را داشتیم – M1X Mac mini دارای پورت های فراوان برای لوازم جانبی خواهد بود.

همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، اپل در حال طراحی یک تغییر عظیم از نظر طراحی تقریباً برای کل خط تولید خود است. مدل های آیفون 13 از نرخ تازه سازی بالاتری با بریدگی کوچکتر و ارتقاء زیاد دوربین برخوردار خواهند بود. انتظار می رود ساعت 7 اپل با طراحی لبه تخت و فناوری صفحه نمایش جدید عرضه شود. آیپد مینی 6 بازسازی طولانی مدت خود را دریافت خواهد کرد ، شبیه به iPad Air 4. همچنین با پردازنده سریعتر و پشتیبانی از Apple Pencil عرضه می شود. AirPods 3 نیز یکی از اعلامیه هایی است که ما منتظر آن هستیم. از این پس ، منطقی است که اپل مک مینی را با تراشه M1X سفارشی خود و طراحی جدید با درگاه های اضافی ارتقا دهد.

شما آن را دارید ، مردم نظر شما در مورد سناریو چیست؟ آیا فکر می کنید اپل M1X آینده را در چند ماه آینده در کنار مدل های بازطراحی شده مک بوک پرو عرضه می کند؟ گمانه زنی های خود را در نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری