Exynos 2200

طبق تیزر پوستر سامسونگ، Exynos 2200 ممکن است در 19 نوامبر رونمایی شود.

بر خلاف اگزینوس 2100، طبق تیزر پوستری که این شرکت در یکی از صفحات رسانه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته است، سامسونگ می تواند خیلی زودتر از اگزینوس 2200 رونمایی کند. با توجه به چشم انداز فعلی صنعت سیلیکون در حال حاضر، ما احساس می کنیم که این رویکرد درستی است که یک چیپست پرچمدار را زودتر از حد معمول معرفی کنیم.

همچنین گزارش شده است که سامسونگ تولید انبوه سری گلکسی اس 22 را زودتر آغاز کرده است، بنابراین معرفی Exynos 2200 در سال جاری منطقی است.
یکی از صفحات رسمی اینستاگرام سامسونگ با اشاره به رونمایی از Exynos 2200، موارد زیر را بیان می کند.

تنها جنبه ناامید کننده کپشن این است که سامسونگ به این موضوع اشاره نمی کند که Exynos 2200 در 19 نوامبر معرفی می شود، زیرا این موضوع ما را بیشتر هیجان زده می کند. از آنجایی که غول کره ای واژه بازی را به عنوان اولین کلمه در عنوان ذکر کرده است، این موضوع ذهن ما را به سمت SoC پرچمداران منحرف کرده است. ما این را به این دلیل می گوییم که طبق گزارش قبلی، Exynos 2200 از Ray Tracing پشتیبانی می کند و در نتیجه عناوین بازی های بصری جذابی را در تلفن هوشمند شما ایجاد می کند.

با این حال، ترون، یکی از کارشناسان معروف توییتر، معتقد است که سامسونگ به جای Exynos 2200، Exynos 1250 را معرفی خواهد کرد. این موضوع همچنین شامل افرادی است که با پیش‌بینی او موافق هستند و ادعا می‌کنند که برای چیپست پرچم‌دار خیلی زود است که معرفی شود. ما همچنین باید در نظر بگیریم که Exynos 2100، سلف Exynos 2200، در ژانویه سال آینده رونمایی شد، بنابراین اعلامیه در نوامبر بسیار زودتر از موعد مقرر انجام می شود.

پیش از این گزارش شده است که سامسونگ تولید انبوه سری گلکسی اس 22 را در هفته اول دسامبر آغاز خواهد کرد. به همین مناسبت، برنامه‌های این شرکت بیش از حد پیش رفت. با توجه به وضعیت کمبود تراشه در حال انجام، که انتظار نمی رود به این زودی ها بهبود یابد، سامسونگ می تواند بسیار زودتر از موعد مقرر کار کند تا از هر گونه مانعی در آینده جلوگیری کند.

همین موانع ممکن است مانع از عرضه به موقع گلکسی S21 FE توسط سازنده شده باشد، بنابراین ممکن است شرکت با معرفی زودتر Exynos 2200 مراقب باشد. همچنین، با توجه به اینکه چیپست های قبلی اگزینوس مشکلات خود را داشته اند، با رونمایی زودتر از اگزینوس 2200، سامسونگ می تواند برخی تنظیمات عملکرد و بازده انرژی را در SoC انجام دهد تا در هنگام تامین سوخت مدل های مختلف گلکسی S22 مطابق انتظارات شرکت عمل کند. در آینده.

آیا فکر می کنید اگزینوس 2200 در 19 نوامبر رونمایی شود؟ نظرات خود را در نظرات به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری