xaomi

شیائومی فناوری Loop Liquidcool را راه‌اندازی می‌کند تا آینده‌ای از گرما را از بین ببرد.

شیائومی نسل بعدی فناوری خنک سازی خود را با نام Loop LiquidCool Technology معرفی کرد که از صنایعی مانند هوافضا الهام گرفته است. فناوری Loop LiquidCool از اثری به نام «اثر مویرگی» استفاده می‌کند، که یک عامل خنک‌کننده مایع را می‌کشد و مستقیماً به منبع گرما می‌رساند، مایع را تبخیر می‌کند و سپس گرما را به سمت بخش خنک‌تری پخش می‌کند و به عامل اجازه می‌دهد متراکم و جذب کند. مازاد در “یک کانال حلقه بسته یک طرفه.” فناوری جدید شیائومی تا دو برابر قدرت خنک‌کنندگی تولید می‌کند و همچنین برای خنک‌کردن گوشی‌های هوشمند بسیار کارآمد است. فناوری جدید Loop LiquidCool باید در نیمه دوم سال 2022 ظاهر شود.

با استفاده از شیائومی از فرآیند خنک‌کننده مایع VC مشابه، فاکتور فرم منحصربه‌فرد بزرگترین تفاوت در کارایی است. سیستم‌های VC استاندارد کانال‌های مجزا برای مایعات و گازها ارائه نمی‌دهند. در واقع، دماهای بالا برای گازها و دمای پایین برای مایعات، تحت بارهای کاری شدید، با یکدیگر تناقض دارند. جدیدترین طرح پمپ این شرکت یک “پمپ حلقه ای شکل” را ارائه می دهد که “دارای طراحی لوله گاز ویژه ای است” که مقاومت هوا را تا 30٪ کاهش می دهد، اما “حداکثر ظرفیت انتقال حرارت” را ارائه می دهد که به اندازه بالا است. 100% کامل

هنگام استفاده از Xiaomi MIX 4 سفارشی، این شرکت محفظه اصلی نگهدارنده بخار را با فناوری جدید Loop LiquidCool جایگزین کرد. در حین بازی Genshin Impact به مدت سی دقیقه با حداکثر تنظیمات ویدئویی 60 فریم در ثانیه، فناوری جدید توانست دستگاه را در دمای 47.7 درجه سانتیگراد (117.9 درجه فارنهایت) نگه دارد و پردازنده را 8.6 درجه کمتر از Xiaomi MIX 4 اصلاح نشده نگه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری