سیگیت و فیسون همکاری خود را برای پیشرفت‌های نسل بعدی NVMe SSD گسترش دادند تا به کاهش هزینه‌ها برای شرکت‌ها کمک کند.

Seagate Technology Holdings plc و Phison Electronics Corp. اهداف امروز خود را برای گسترش سبد SSD از نسل بعدی SSDهای تجاری ممتاز NVMe گزارش کردند. SSD های جدید به شرکت ها کمک می کنند تا از طریق چگالی ذخیره سازی پیشرفته، مصرف انرژی کمتر و افزایش عملکرد، مالکیت کل هزینه (TCO) را به حداقل برسانند. این دو شرکت همچنین فاش کردند که برای تشدید چرخه تکامل و توزیع SSD های کلاس تجاری به مشارکت مهمتری پیوسته اند.

سیگیت و فیسون به همکاری فناوری NVMe SSD خود برای بهینه‌سازی و کاهش TCO مراکز داده ادامه می‌دهند.


سیگیت و فیسون از سال 2017 روی پیشرفت‌های اصلی SATA SSD سیگیت با یکدیگر همکاری کرده‌اند. این ارتباط تنگاتنگ از طریق خط عملکرد شرکت FireCuda در بازی‌های NVMe PCIe Gen4x4 SSD و اولین SSDهای NAS NVMe ساخته شده در جهان ادامه داشته است.

این اتحاد در حال حاضر بازار در حال تحول صنعت جهانی را برای افزایش تراکم و نیازهای زیرساخت ذخیره سازی سریعتر و هوشمندتر برآورده می کند که فضای ذخیره سازی HDD را تکمیل می کند تا به برنامه های تجاری خاص مانند مراکز داده در مقیاس فوق العاده و هوش مصنوعی محاسباتی با کارایی بالا اجازه دهد.

سیگیت و فیسون به طور مشترک پیشرفت‌های SSD کلاس تجاری صنعت را با تمرکز بر اجرای بهترین در کلاس، صرفه‌جویی در هزینه و کارایی تقویت خواهند کرد. هر محصول منحصربه‌فرد که برای حجم‌های کاری، محیط‌ها و موارد استفاده خاص بهینه شده است، برای رسیدگی دقیق به نیازهای فنی مصرف‌کنندگان برنامه‌ریزی و سفارشی‌سازی می‌شود.

سیگیت و فیسون اعلامیه های دقیق محصول این همکاری را در تابستان 2022 به اشتراک خواهند گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری