سوئیچ نینتندو ساخت انویدیا می تواند از فناوری AMD FSR Tech استفاده کند

بازی های نینتندو سوییچ را دوباره عالی جلوه دهید

شایعه شده است که یک بازی در راه برای نینتندو سوییچ از فناوری FidelityFX Super Resolution AMD پشتیبانی می کند تا کیفیت تصویر را افزایش دهد و در عین حال عملکرد قابل پخش را حفظ کند. با توجه به ماهیت منبع باز الگوریتم ارتقاء مقیاس AMD، Nintendo Switch Sports می تواند جزو اولین ها باشد اما مطمئناً آخرین نیست که از FSR AMD پشتیبانی می کند.

طبق گزارشات، قرارداد مجوز کاربر نهایی (EULA) برای بازی آینده نینتندو Switch Sports نشان می‌دهد که این عنوان از وضوح Super FidelityFX AMD استفاده می‌کند، همانطور که توسط @NWPlayer123 (از طریق VideoCardz) کشف شده است. از آنجایی که Switch Sports یک عنوان شخص اول نینتندو است، حدس زده می‌شود که شرکت ژاپنی پشتیبانی از FSR را به کتابخانه رندر اختصاصی agl C++ خود اضافه کرده است، که تقریباً پذیرش این فناوری توسط سایر بازی‌های نینتندو را تضمین می‌کند.

کنسول بازی Switch دارای صفحه نمایشی با وضوح 1280×720 است و می تواند تصاویر را به یک صفحه نمایش خارجی با وضوح 1920×1080 خروجی دهد. FSR AMD را می توان برای افزایش کیفیت تصویر در 720p یا حفظ نرخ فریم بالا در 1080p استفاده کرد. با این حال، سخت است که بگوییم عنوان Switch Sports چگونه از این فناوری استفاده خواهد کرد.

نینتندو سوییچ مبتنی بر تراشه Tegra X1 انویدیا با چهار هسته همه منظوره Arm Cortex-A57 و پردازنده گرافیکی Maxwell Nvidia با ۲۵۶ هسته CUDA است. این SoC در اواسط سال 2015 منتشر شد و در حالی که عملکرد آن پس از انتشار خوب بود، امروز چالش برانگیز است که بازی ها روی پلتفرم بهتر به نظر برسند. نینتندو با استفاده از FSR AMD که بر روی تمام پردازنده‌های گرافیکی مدرن کار می‌کند، می‌تواند کیفیت تصویر بازی‌های خود را بدون سرمایه‌گذاری قابل توجهی بهبود بخشد.

علاوه بر این بر اساس شایعات نینتندو سوییچ، Steam Deck Valve نیز اخیراً از FSR AMD پشتیبانی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری