samsung galaxy book go

سامسونگ Galaxy Book Go و Galaxy Book Go 5G را معرفی می کند

سامسونگ Galaxy Book Go و Galaxy Book Go 5G را معرفی کرده است. این موارد جدید اضافه شده به مجموعه Galaxy Book توسط پردازنده های کوالکام اسنپدراگون طراحی شده و به گونه ای طراحی شده اند که نه تنها گزینه ارزان تری هستند بلکه به طور قابل توجهی دوام بیشتری نیز دارند.

نسخه Galaxy Book Go و 5G بیشتر با قیمت های قابل دسترس ساخته می شوند و با استفاده از پردازنده های کوالکام اسنپدراگون ساخته می شوند
پردازنده های Qualcomm Snapdragon هر دو دستگاه را با Galaxy Book Go از پردازنده های Qualcomm Snapdragon 7c Gen 2 تغذیه می کنند و Galaxy Book Go 5G از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8cx Gen 2 5G تغذیه می شود که به دلیل اتصال شبکه 5G دارای سرعت سریع است. گزینه.

Woncheol Chai ، SVP و رئیس تیم برنامه ریزی تجربه ، تجارت ارتباطات سیار ، سامسونگ الکترونیک ، اظهار داشت: “رایانه های شخصی همچنان به زندگی دیجیتالی ما کمک می کنند ، به ما کمک می کند تا با دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار کنیم ، از راه دور کار کنیم و مراکز خلاقیت و آرامش را پیدا کنیم ، سری Galaxy Book Go برای کاربران اولین موبایل امروزی ساخته شده است که انتظار برقراری ارتباط بی نظیر ، بهره وری پایدار و سرگرمی همه جانبه را دارند – همه در یک دستگاه. با افزودن جدید به Galaxy Book ، سامسونگ گزینه های گسترده تری را برای انتخاب دستگاه به مصرف کنندگان ما ارائه می دهد که متناسب با نیازهای آنهاست. “

Galaxy Book Go از یک نمایشگر 14 اینچی با حاشیه باریک بهره می برد که به راحتی به کاربران امکان انجام چند وظیفه را می دهد. دوام با درجه نظامی ، کاربران را قادر می سازد بدون نگرانی در مورد شکستن یا افتادن ، لپ تاپ را به اطراف حرکت دهند.

این ویژگی تقریباً بلافاصله از سرعت بوت برخوردار است و به شما این امکان را می دهد که به راحتی کامپیوتر خود را راه اندازی کرده و بدون نگرانی در مورد زمان طولانی بوت شدن برخی رایانه ها ، شروع به نوشتن یا کار کنید.

الکس کاتوزیان ، SVP و GM ، موبایل ، محاسبه و زیرساخت ها ، Qualcomm Technologies ، Inc گفت: “سامسونگ و Qualcomm Technologies همچنان به همکاری در چندین نسل از دستگاه های پیشرو سامسونگ مجهز به سیستم عامل های محاسبات Snapdragon ادامه می دهند. دیدگاه مشترک ما برای رایانه های موبایل الهام بخش ما است شرکت ها صنعت را به جلو سوق می دهند و تجربه متصل ، هوشمندانه و سازنده تری را برای مصرف کنندگان فراهم می کنند. ما افتخار می کنیم که سری Galaxy Book Go را فعال کنیم و نمونه کارهای رایانه های 5G را که از فناوری پیشرفته ما برای ارائه آنچه شایسته کاربران هستند ، گسترش دهیم – در چندین نقطه قیمت. “

Samsung Galaxy Book Go تاریخ در دسترس بودن خود را از 10 ژوئن اعلام کرده و قیمت آن 349 دلار اعلام شده است ، در حالی که نسخه 5G در اواخر سال جاری بدون عرضه روز مشخص عرضه می شود. نسخه 5G نیز قیمت خود را اعلام نکرده است زیرا انتظار می رود با توجه به 5G هزینه کمی بیشتر از Galaxy Book Go باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری