microSD-and-SD-e1631022830510

سامسونگ از کارت های حافظه جدید خود برای عکاسی پیشرفته و ایجاد محتوا رونمایی کرد .

عملکرد فوق العاده در خواندن و نوشتن به همراه دوام بیشتر ، متخصصان و تولیدکنندگان محتوا را قادر می سازد محتوای 4K UHD را با سهولت و اطمینان ذخیره و پخش کنند .
آقای لی ، نایب رئیس تیم Brand Product Biz در سامسونگ ، گفت: “متخصصان و مصرف کنندگان ، کارت های حافظه ای می خواهند که ذخیره و بازیابی اطلاعات را برای آنها آسان کند در حالی که می دانند تصاویر و فایل های ویدئویی ارزشمند آنها محافظت می شود.” مجموعه جدید کارت های microSD و SD سامسونگ سرعت سریعتر ، قابلیت اطمینان بیشتر و دوام بیشتر را برای مصرف کنندگان و متخصصان امروزی و همچنین عملکرد فوق العاده بالا که هر کاربر می خواهد را ارائه می دهد. “

کارت های جدید Pro Plus microSD و SD که برای استفاده حرفه ای بهینه شده اند ، سرعت خواندن و نوشتن بسیار سریع را به ترتیب تا 160 مگابایت بر ثانیه (MB/s) و 120 مگابایت بر ثانیه ارائه می دهند و به کاربران این امکان را می دهد تا به صورت یکپارچه وضوح فوق العاده K4 را ثبت کنند. فیلم های (UHD) و (FHD) در کارت های EVO Plus تا 1.3 برابر سرعت بیشتری نسبت به نسل قبلی با 130 مگابایت بر ثانیه ارائه می دهند ، که برای علاقه مندان و کاربران معمولی که می خواهند عملکردی مطمئن و پاسخگو برای استفاده روزمره داشته باشند ، ایده آل است.

کارت های حافظه جدید سامسونگ با 10 سال ضمانت محدود ، دوام بیشتر و حداکثر نیم ترابایت ظرفیت ذخیره سازی ، فضای کافی برای عکس های 360 درجه ، ساعت های 4K دوربین کلاه ایمنی UHD و فیلمبرداری هواپیماهای بدون سرنشین هوایی و موارد دیگر را فراهم می کند.

کارت های microSD

جدیدترین نسل کارت های microSD PRO Plus و EVO Plus سامسونگ از درجه سرعت فیلمبرداری پیشرفته V30 و کلاس عملکرد برنامه A2 پشتیبانی می کند تا امکان ضبط محتوای با کیفیت بالا در طیف گسترده ای از برنامه های مصرف کننده ، از دستگاه های تلفن همراه و دوربین های اکشن گرفته تا هواپیماهای بدون سرنشین را فراهم کند. خط این کارت ها می توانند در برابر آب ، دمای شدید ، اشعه ایکس ، فرسودگی ، افت و ضربه مغناطیسی مقاومت کند.

حافظه های EVO Plus دارای ظرفیت 64 گیگابایت تا 512 گیگابایت (18.99 دلار – 99.99 دلار) است. کارت حافظه microSD PRO Plus با ظرفیت 128 گیگابایت (34.99 دلار) ، 256 گیگابایت (54.99) و 512 گیگابایت (109.99 دلار) در دسترس است. سامسونگ همچنین جدیدترین نسل خود از microSD PRO Plus را با USB 3.0 Memory Card Reader اختیاری (39.99 دلار – 114.99 دلار MSRP) ارائه می دهد که انتقال سریع و آسان داده ها را به لپ تاپ ها و انواع دیگر دستگاه ها که دارای درگاه USB هستند ، امکان پذیر می کند.

کارت های SD

کارتهای SD PRO Plus و EVO Plus به گونه ای طراحی شده اند که نیازهای علاقه مندان به عکس ، متخصصان و تولید کنندگان محتوا را برآورده کنند. این کارت های SD جدیدترین نسل با انواع دستگاه ها از جمله DSLR ، دوربین های بدون آینه و فشرده ، دوربین فیلمبرداری و رایانه های شخصی سازگار هستند و آنها را به همراهی ایده آل برای تولید و ذخیره عکس ها و محتوای ویدئویی با کیفیت بالا تبدیل کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری