سامسونگ از جدیدترین مانیتورهای گیمینگ خود رونمایی کرد

Odyssey Neo G8 (G85NB)


Odyssey Neo G8 جدید 32 اینچی اولین و سریع‌ترین مانیتور جهان است که یک پنل VA خمیده 4K (3840 x 2160) 1000R با فناوری کوانتوم ماتریکس، با نرخ تازه‌سازی فوق سریع 240 هرتز و زمان پاسخ 1 میلی‌ثانیه (GtG1) را ترکیب می‌کند. رزولوشن 4K نیز توسط طیف رنگی تا 95 درصد از طیف رنگی DCI-P3 پشتیبانی می شود. طراحی Neo G8 از سبک نمادین Odyssey Neo G9 الهام گرفته شده است و یک نمای بیرونی زیبا را ارائه می دهد که دارای ویژگی های عملکرد عالی در بازی است.

همراه با AMD FreeSync Premium Pro، نرخ به‌روزرسانی فوق‌العاده 4K 240 هرتز و زمان پاسخ بسیار پایین 1 میلی‌ثانیه مانیتور بازی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا دقت دنیای واقعی را برای به حداکثر رساندن پتانسیل خود و رقابت در بالاترین سطح در هر محیط بازی به دست آورند. Neo G8 همچنین از فناوری Quantum Mini LED استفاده می‌کند که کنترل فوق‌العاده دقیق و دقیق ال‌ای‌دی‌های متراکم را امکان‌پذیر می‌کند و تضمین می‌کند که گیمرها صحنه‌های تاریک و روشن را همانطور که در نظر گرفته‌اند ببینند. علاوه بر این، Quantum HDR 2000 با حداکثر روشنایی 2000 نیت و نسبت کنتراست ایستا میلیون به یک ظریف ترین جزئیات را برای غوطه وری بی نظیر به نمایش می گذارد.

نورپردازی CoreSync که در پشت مانیتور یافت می‌شود، به‌طور خودکار رنگ‌ها را روی صفحه تشخیص می‌دهد و آنها را در زندگی واقعی به نمایش می‌گذارد تا حس عمیق‌تری از غوطه‌ور شدن ایجاد کند.

Odyssey Neo G8 همچنین برای ارائه طیف گسترده ای از ویژگی های نوآورانه برای بهبود هر تجربه بازی ساخته شده است. این مانیتور به فناوری نمایشگر جدیدی به نام نمایش مات مجهز شده است که هم محافظت ضد تابش و هم ضد انعکاس دارد، حواس‌پرتی را به حداقل می‌رساند و کاربران را روی محتوای جلوی خود متمرکز می‌کند. به علاوه، مانیتور یک پایه قابل تنظیم ارتفاع (HAS) و همچنین عملکرد چرخشی و شیب را برای کارایی ارگونومیک و نصب مطابق با انجمن استانداردهای الکترونیک ویدئویی (VESA) ارائه می دهد. کاربران با پشتیبانی از انعطاف پذیری Neo G8 می توانند فضای خود را برای حداکثر راحتی و بهره وری سفارشی کنند.

G85NB اخیراً به دلیل فناوری نوآورانه‌اش شناخته شد و به عنوان برنده در رده بهترین بازی‌های نوآوری CES 2022 و همچنین برنده جایزه نوآوری CES 2022، همچنین در رده بازی‌ها شناخته شد.

Odyssey Neo G7 (G75NB)


سامسونگ خط تولید مانیتورهای گیمینگ Odyssey خود را با مانیتور جدید Odyssey Neo G7، مانیتور 32 اینچی 4K (3840 x 2160) با ارائه پنل VA خمیده 1000R، نرخ تجدید 165 هرتز و زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه (GtG) گسترش می‌دهد و کارایی عالی در گیمینگ ارائه میدهد

این عملکرد با بسیاری از ویژگی‌های مشابه مدل Odyssey Neo G8، از جمله AMD FreeSync Premium Pro، فناوری Quantum Mini LED، و همچنین Quantum HDR 2000 با حداکثر روشنایی 2000 نیت و نسبت کنتراست استاتیک میلیون به یک برای غوطه وری برتر که بازیکنان را در دنیای مجازی هر بازی که انجام می دهند فرو می برد.

غوطه وری عمیق با نورپردازی CoreSync که در پشت مانیتور یافت می شود، تقویت می شود و با رنگ های روشن و زنده به محتوا جان می بخشد که تجربه های به یاد ماندنی تری ایجاد می کند.

پایه ارگونومیک، علاوه بر Auto Source Switch+، تضمین می کند که مانیتور برای راحتی کاربر در حین بازی طراحی شده است. همچنین بازیکنان می توانند بدون نیاز به ورق زدن چندین ورودی، سریعتر به محتوای خود برسند، فقط با روشن کردن رایانه شخصی تا مانیتور فوراً ورودی ها را تشخیص داده و بین آنها سوئیچ کند.

Odyssey G4 (G40B)

اگر به دنبال مانیتوری با تمام ویژگیهای ضروری گیمینگ هستید G40B گزینه های کاملی برای شما دارد. این مانیتور در سایزهای 25 و 27 اینچی موجود است، رزولوشن فول اچ دی (1080×1920) G4 نرخ تازه سازی فوق سریع 240 هرتز، زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه (GtG) و پنل IPS با زاویه دید وسیع و پشتیبانی از HDR10 را ارائه می دهد. یک تجربه بازی در سطح بالا این ویژگی توسط AMD FreeSync Premium و سازگاری G-SYNC برای گیم پلی روان بهبود یافته است. کاربران همچنین می‌توانند با استفاده از ویژگی‌های ارگونومیک از جمله HAS، Swivel، Tilt و Pivot براحتی به بازی ادامه دهند.

مانیتورهای گیمینگ Samsung Odyssey G85NB، G75NB و G40B در سراسر ماه ژوئن در سراسر جهان در دسترس خواهند بود و زمان‌بندی‌های عرضه آن بر اساس منطقه متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر، لطفاً از Samsung Odyssey Neo دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری