ریزر در محصولات خود بی صدا بودن و سازگاری با محیط را مورد توجه قرار میدهد

اگرچه Razer بیشتر به خاطر برخی از بهترین ماوس های بازی و کیبوردهای بازی موجود در بازار شناخته شده است، این شرکت همچنین خط تولید محصولاتی دارد که حساسیت های «بهره وری» را برآورده می کند. برای این منظور، این شرکت امروز ماوس بی‌سیم Pro Click Mini و صفحه‌کلید بی‌سیم Pro Type Ultra را معرفی کرد.

با محدوده Pro، Razer به شدت بر عملکرد بی‌صدا‌تر در همه‌جانبه تمرکز کرده است، مناسب برای افرادی که می‌خواهند در محیطی شبیه مقبره بدون صدای کلک صفحه کلید یا دکمه‌های ماوس کار کنند. شروع کار Pro Click Mini است که نسخه کوچک شده Pro Click در حال حاضر موجود است. این ماوس بی سیم از سوئیچ های بی صدا استفاده می کند که تا 15 میلیون کلیک خوب است.

Razer می‌گوید که می‌توانید Pro Click Mini را همزمان با استفاده از اتصال بلوتوث به سه دستگاه متصل کنید (به عنوان مثال وقتی صحبت از جفت‌سازی/لغو جفت‌سازی با دسکتاپ و لپ‌تاپ شما می‌شود، باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود). اگر از دانگل USB HyperSpeed ​​با فرکانس 2.4 گیگاهرتز استفاده می‌کنید، می‌توانید تعداد آن دستگاه را به چهار برسانید. وقتی درپوش بالایی را بردارید، دانگل USB به راحتی در داخل ماوس قرار می گیرد.

به لطف سنسور اپتیکال پیشرفته 5G Razer (نرخ نظرسنجی 1000 هرتز، 12000 DPI، شتاب 35 G) می توانید انتظار داشته باشید که عملکرد سریع و دقیقی داشته باشید، در حالی که چرخ HyperScroll دارای دو حالت است. حالت اول هنگام پیمایش در صفحات وب یا آیتم های منو، حس لامسه بیشتری را ایجاد می کند. حالت دوم «تورفتگی‌های» نرم‌افزار را حذف می‌کند تا تجربه اسکرول با چرخش آزاد بیشتری داشته باشد که برای پیمایش در اسناد بزرگ یا برگه‌های اکسل بهتر است. صحبت از چرخ اسکرول، همچنین مکانیزم کلیک چهار طرفه را اجرا می کند و ماوس در مجموع دارای هفت دکمه قابل برنامه ریزی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری