RED DEVIL

رونمایی پاورکالر از سری کارت های گرافیکی Radeon RX 6700 XT

شرکت TUL در این ماه رسما کارت های گرافیکی جدید PowerColor Radeon RX 6700 XT Hellhound ، Fighter و Red Devil خود را راه اندازی کرده است ، که همه آنها به طور خاص “هیولاهای بازی مطلق طراحی شده اند ، و آنها را به سلاحی برای بازی های 1440p تبدیل می کند” PowerColor می گوید. از ویژگی های کارت گرافیک های جدید PowerColor Radeon RX 6700 XT می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مهندسی شده برای عملکرد و قابلیت اطمینان

کارت گرافیک PowerColor RED DEVIL AMD Radeon RX 6700 XT از طراحی فن سه گانه (100 میلی متر در 90 میلی متر در 100 میلی متر) ، یک کولر با لوله های حرارتی با روکش نیکل 6X6Φ و یک پایه بزرگ مسی با روکش نیکل استفاده می کند. کارت گرافیک RED DEVIL RX 6700 XT از پیشرفته ترین طرح PCB با 10 + 2 VRM VRM با DrMOS ، خازن های پلیمری بالا و دو رابط 8 پین PCI-E برخوردار است تا برق پایدار را ارائه دهد. علاقه مندان به پایان نیاز دارند.

کارت گرافیک پاورکالر مدل REDDEVILRadeon RX 6700 XT

یک جانور جدید از تاریکی: HELLHOUND

PowerColor مفتخر است که سری جدیدی به نام HELLHOUND را معرفی کرده است که بر روی بهترین تجربه های بازی بدون هیچ گونه مصالحه متمرکز شده است. کارت گرافیک HELLHOUND AMD Radeon RX 6700 XT خنک و ساکت است ، برای اطمینان فوق العاده ساخته شده است و مطمئناً عملکرد فوق العاده سریع و پیشرفته ترین جلوه های بصری برای بازی های 1440p را برای گیمرهای متقاضی فراهم می کند.

کارت گرافیک پاورکالر مدل hellhound Radeon RX 6700 XT

قدرت HELLHOUND

برای دستیابی به بهترین خنک سازی ، کارت گرافیک PowerColor HELLHOUND AMD Radeon RX 6700 XT مجهز به یک طرح فن سه گانه (100 میلی متر 90 90 میلی متر a 100 میلی متر) ، یک کولر با لوله های حرارتی با روکش نیکل 5X6Φ و یک مس نیکل روکش شده است پایه ای برای اتلاف موثر گرما. کارت گرافیک HELLHOUND RX 6700 XT همچنین از یک VRM 8 + 2 فاز با DrMOS ، خازن های پلیمری بالا و دو رابط 8 پین PCI-E بهره می برد تا عملکرد بالایی داشته باشد.

 

PowerColor FIGHTER AMD Radeon RX 6700 XT

کارت گرافیک PowerColor FIGHTER AMD Radeon RX 6700 XT با اندازه ای جمع و جور کاملاً مناسب برای موارد کامپیوتر با رد پای کوچک است. کارت گرافیک FIGHTER RX 6700 XT که مجهز به دو فن 90 میلی متری ، یک کولر با خنک کننده با چگالی بالا و Mute Fan Technology است ، برای عملکرد بالا ، دمای پایین و عملکرد بی صدا در حالت بیکار طراحی شده است.

کارت گرافیک پاورکالر مدل FIGHTER Radeon RX 6700 XT

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری