nvidia Guardian of the Galaxy

درایور جدید آماده بازی Nvidia شما را به نگهبان کهکشان تبدیل می کند

انویدیا جدیدترین درایور Game Ready خود (نسخه 496.49) را منتشر کرد که تجربه کاربر و عملکرد جدیدترین بازی مجموعه دنیای مارول، Guardians of the Galaxy را فراهم می کند. انویدیا دقیقاً نمی‌گوید که چه بهبودهایی در عملکرد روی میز آورده شده است. با این حال، این شرکت به سرعت به استفاده بازی ها از ردیابی پرتو و فناوری DLSS (نمونه برداری فوق العاده یادگیری عمیق) انحصاری Nvidia اشاره می کند. اگر یکی از بهترین کارت‌های گرافیکی با پردازنده گرافیکی Nvidia را دارید، درایورهای جدید را امتحان کنید.

نگهبانان کهکشان مارول ردیابی پرتوها را به شکل بازتاب‌های مات (مثلاً سطوح فلزی) و بازتاب‌های شفاف (آب، شیشه) برای تصاویر دقیق فیزیکی اجرا می‌کند. هیچ تکنیک ردیابی پرتو دیگری استفاده نشده است، احتمالاً به دلیل محدودیت های عملکرد. DLSS به گونه‌ای پیاده‌سازی شده است که هر کاربر دارای کارت گرافیک Nvidia می‌تواند عملکرد از دست رفته در تکنیک‌های ردیابی پرتو و سپس برخی از آن‌ها را با بهبود عملکرد «تا» ۲ برابری در مقایسه با بازی بدون DLSS بازگرداند. بزرگترین دستاوردها با حالت عملکرد DLSS است که به طور طبیعی با کیفیت 4K اجرا می شود

آخرین درایور انویدیا از تعدادی بازی دیگر نیز پشتیبانی می کند. Age of Empires IV بازگشتی به سری شبه تاریخی RTS است که در 28 اکتبر منتشر خواهد شد. Battlefield 2042 همچنین بهینه‌سازی‌هایی را دریافت کرد، با دسترسی زودهنگام بازی به برخی از بازیکنان اجازه می‌دهد از ۱۲ نوامبر، یک هفته کامل قبل از انتشار رسمی و عمومی بازی که در ۱۹ نوامبر تعیین شده است، وارد جنگ‌های مدرن شوند.

Chivalry 2 اکنون دارای پشتیبانی برنامه‌ها و درایورها از فناوری DLSS Nvidia است که در مقایسه با رندر سنتی تا 45 درصد عملکرد بالاتر را نوید می‌دهد. GTA Definitive Edition Trilogy از DLSS نیز پشتیبانی می‌کند، اگرچه انویدیا هیچ تخمینی برای بهبود عملکرد آن پیاده‌سازی خاص ارائه نکرده است. اجرای DLSS Doom Eternal نیز به‌روزرسانی شده است و بازی‌های دیگری با پشتیبانی بهبودیافته (اگرچه هیچ معرفی فناوری جدیدی وجود ندارد) Call of Duty Vanguard، Forza Horizon 5، Jurassic World Evolution و Riders Republic هستند.

انویدیا همچنین این نسخه درایور را برای به روز رسانی لیست برنامه مانیتورهای سازگار با G-Sync خود استفاده کرد و برای شش مانیتور جدید (سه مانیتور ASUS، دو مورد از AOC و یکی از MSI) پشتیبانی رسمی اضافه کرد. GeForce Experience همچنین با مشخصات عملکرد و تنظیمات برای Crysis 2 Remastered، Crysis 3 Remastered، Gas Station Simulator، Marvel’s Guardians of the Galaxy، Qian Nv You Hun و Sword and Fairy 7 به روز شده است.

مشکلات رفع شده در این نسخه درایور شامل مشکلات بصری با DOOM 3: BFG، سوسو زدن و خرابی بصری پس از گیم پلی طولانی در Tom Clancy’s The Division 2، و همچنین سوسو زدن تصادفی سیاه و سفید صفحه نمایش در 1080p هنگام جفت شدن کارت گرافیک Nvidia با C1 OLED ال جی است. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری