god 2

خدای جنگ: رگناروک

خدای جنگ : رگناروک یک بازی ویدئویی رو به انتشار در سبک اکشن- ماجراجویی است که هم‌اکنون توسط استودیو سنتا مونیکا در حال توسعه است و به‌وسیله ی سونی برای کنسول پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد. این بازی به عنوان نهمین قسمت در مجموعه بازی‌های خدای جنگ به‌شمار می‌رود و دنباله ی نسخه سال ۲۰۱۸ خدای جنگ محسوب می‌شود و دومین ساخته از مجموعه کوری بارلوگ می‌باشد. همانند نسخه پیشین، این قسمت نیز با الهام از اساطیر اسکاندیناوی و در نروژ باستان روایت می‌شود و شخصیت اصلی بازی کماکان کریتوس است. داستان بازی با اقتباس از وقایع راگناروک باشد، مجموعه رخدادهایی که فرجام خدایان یا پایان جهان را در اساطیر اسکاندیناوی رقم می‌زند و مرگ خدایان نورس را به تصویر می‌کشد که پیش‌بینی می‌شد در بازی قبلی بعد از اینکه کراتوس خدای آسیر بالدر را کشت، اتفاق بیفتد.
پس از اعلامیه بازی در سپتامبر ۲۰۲۰، بسیاری از روزنامه‌نگاران و وب‌سایت‌ها بازی خدای جنگ رگناروک را به عنوان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های خود در نظر گرفتند؛ این بازی به ترتیب جوایز «بازی بیش از همه خواستنی» و «بازی بیش از همه ذکرشده» را از جوایز اهرمک طلایی ۲۰۲۰ به دست آورد .

آترئوس که هنوز از افشاگری های بازی قبلی سرگردان است ، به دنبال پاسخ هایی در مورد هویت خود به عنوان لوکی و همچنین راهی برای جلوگیری از وقوع راگناراک است. برای کشف حقیقت ، کریتوس و آترئوس به دنبال یافتن پاسخ هایی هستند و در جستجوی خدای نورس جنگی تور ، که قبلاً تصور می شد مرده است ، می گردند. این دو در حین عبور از قلمروهای نه گانه ، باید با تهدیدهای جدیدی از جمله تور ، خدای خشمگین تندر و فریا ، دوست و متحد سابق آنها که پس از مرگ پسرش بالدور به دست کراتوس انتقام می گیرد ، روبرو شوند.
در جریان رویداد PlayStation Showcase 2021 ، اولین تریلر گیم پلی بازی نمایش داده شد که دارای گیم پلی مشابه قسمت قبل بود ، در حالی که نشان می داد کریتوس و آترئوس از سورتمه سگی برای عبور از مناطق برفی استفاده می کنند. ویلیامز همچنین فاش کرد که ریچارد شیف صدای اودین ، پادشاه خدایان نورس را صداگذاری می کند. رایان هرست در نقش تور ؛ بن پرندرگست در نقش تور ، خدای نورس جنگی ؛ لایا دی لئون هیز در نقش آنگربونا ؛ و عثمان علی در نقش دورلین. علاوه بر بازگشت کریستوفر قاضی به عنوان کریتوس ، تأیید شده که سانی سولیچ ، دانیل بیسوتی و آلستر دانکن به ترتیب در نقش های آترئوس ، فریا و میمیر نقش آفرینی خواهند کرد و رابرت کریگهد و آدام جی هرینگتون نقش های مربوطه خود را به عنوان برادران هولدرا ، بروک و سندری بازی خواهند کرد.
بر خلاف تصویر مشهور تور توسط کریس همسورث در جهان سینمایی مارول ، دارای ساختاری پر پشت با موهای بلند و ریش قرمز است. همچنین تأیید شد که راگنارک پایانی برای دوره نورس این مجموعه خواهد بود و می توان همه 9 قلمرو اساطیر نورس را کاوش کرد. بازی قبلی فقط به گیمرها اجازه می داد تا به 6 قلمرو دسترسی داشته باشند ، در حالی که آسگارد ، وانهایم و سوارتالفهایم غیرقابل دسترسی بودند. پس از پخش اولین تریلر ، نویسندگان آلنا پیرس تأیید کردند که او بخشی از تیم توسعه است و سانگ وون چو اعلام کرد که او صدا و حرکت راتاتوسکر را ارائه می دهد و مستقیماً با نویسندگان برای نوشتن صحنه های او همکاری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری