حافظه بازی TEAMGROUP T-FORCE DELTA RGB DDR5، اولین RGB DDR5 تایید شده توسط تمام سازندگان اصلی مادربرد

در زمانی که فناوری نورپردازی LED و RGB در ساخت‌های مختلف رایانه‌های شخصی، از گیمرها گرفته تا علاقه‌مندان، رواج دارد، سری T-FORCE TEAMGROUP در سازگاری حافظه RGB DDR5 Gaming خود پیشرو است و در حال حاضر توسط پنج مادربرد برتر تأیید شده است. وقتی صحبت از کار روان با پلتفرم‌های نرم‌افزار کنترل روشنایی هر شرکت می‌شود، تولیدکنندگان می‌شوند. این توسعه جدید، TEAMGROUP را در لیست تقاضای مصرف کنندگان برای گزینه های حافظه DDR5 RGB قرار می دهد.

با تغییرات DDR5 در مورد کنترل سیگنال RGB، مصرف کنندگان تغییر بین نسل قبلی کنترل RGB DDR4 به کنترل های جدیدتر DDR5 را تشخیص داده اند. سیگنال های DDR5 RGB MCU در واقع از طریق بخش SPD hub منتقل می شوند. هر آی‌سی که سیگنالی را از طریق هاب ارسال می‌کند، «شناسه دستگاه منحصربه‌فرد» خود را می‌فرستد، بنابراین اجازه می‌دهد تا میزان خطر خرابی سیگنال‌های مشابهی که همزمان از یکدیگر عبور می‌کنند با شناسه‌های دستگاه یکسان محدود شود.

اگر در حال حاضر از سبک DDR5 واحدهای حافظه RGB استفاده می کنید، TEAMGROUP “دانلود آخرین نسخه نرم افزار کنترل روشنایی” را توصیه می کند، به خصوص اگر به دنبال یک تجربه “روشنایی منحصر به فرد RGB” هستید، به خصوص در هنگام انتخاب نسخه برتر T شرکت. -حافظه FORCE DELTA DDR5.

در زیر لیستی از بازی های فعلی با محدودیت فریم بر ثانیه توسط NVIDIA به آنها اضافه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری