T-Force DELTA

تیم گروپ رمهای گیمینگ T-Force DELTA RGB DDR5 با سرعت تا 5600Mbps و ظرفیت 32GB معرفی کرد

TeamGroup سرانجام اولین کیت های حافظه سری T-Force DELTA RGB DDR5 Gaming خود را معرفی کرد که برای گیمرها و اورکلاکرها طراحی شده است.

کیتهای حافظه گیمینگ T-Force DELTA RGB DDR5 تیم گروپ دارای حداکثر سرعت 5600 مگابیت بر ثانیه ، ظرفیت 32 گیگابایت ، اورکلاک XMP و گرمکن فوق گسترده

TeamGroup مجموعه اصلی حافظه Elite DDR5 و Industrial DDR5 خود را معرفی کرده است که دارای مشخصات استاندارد JEDEC با سرعت انتقال 4800 مگابیت بر ثانیه و ظرفیت تا 32 گیگابایت است. T-Force در حال حاضر با معرفی کیت های DELTA RGB DDR5 Gaming که سرعت بهبود یافته ، زیبایی بازی و پشتیبانی از اورکلاک را ارائه می دهد ، پیشرفت بیشتری می کند.

TeamGroup T-Force DELTA RGB DDR5 Gaming Memory

به گفته TeamGroup ، حافظه بازی محور T-Force DELTA RGB DDR5 در 16 و 32 گیگابایت با سرعت بین 4800 مگابیت بر ثانیه-5600 مگابیت بر ثانیه ارائه می شود. DIMR های DDR5 همچنین از اورکلاک 1 کلیک XMP 3.0 پشتیبانی می کنند. به غیر از این ، می توانید انتظار ECC و معماری PMIC را داشته باشید که تنظیم کننده ولتاژ را از مادربرد به خود DIMR های DDR5 منتقل می کند. TeamGroup قبلاً اشاره کرده بود که حافظه T-Force Gaming آن می تواند تا 2.6 ولت به ولتاژ برسد و عملکرد اورکلاک دیوانه کننده ای را ارائه دهد.

منحصر به فردترین ویژگی حافظه بازی DELTA RGB DDR5 T-Force استفاده از پخش کننده حرارتی فوق العاده بزرگ با لبه های RGB با زاویه گسترده برای زیبایی بخشیدن به آن بازیکن است. RGB های موجود در کیت DELTA RGB Gaming را می توان به طور مستقل کنترل کرد و به کاربران این امکان را می دهد تا بر اساس ترجیحات خود سفارشی سازی کنند. TeamGroup قبلاً کیت های نمونه را برای ارزیابی تولیدکنندگان هیئت مدیره از جمله ASUS ، Gigabyte ، MSI ، ASRock ، BIOSTAR ارسال کرده است. TeamGroup انتظار دارد که ماژول های حافظه در Q4 2021 در سراسر جهان در کنار پلتفرم پردازنده Alder Lake Desktop اینتل در دسترس قرار گیرد.

مجموعه های حافظه دارای 3 سال ضمانت هستند و در حالی که هیچ صحبتی در مورد قیمت آن نشده است ، حافظه Elite DDR5 TeamGroup حدود 300 دلار آمریکا برای 32 گیگابایت (4800 مگابیت بر ثانیه) هزینه دارد ، بنابراین شما باید قیمت 200 تا 250 دلار آمریکا را برای 16 گیگابایت (4800 مگابیت بر ثانیه) انتظار داشته باشید. ) کیت های بازی و 350-400 دلار آمریکا برای کیت های 32 گیگابایتی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری