T-Force CARDEA A440 PRO

تیم گروپ اس اس دی T-Force CARDEA A440 PRO را معرفی می کند: سرعت خواندن 7.4 گیگابایت در ثانیه، تا ظرفیت 4 ترابایت با شروع از 189.99 دلار آمریکا

TEAMGROUP SSD T-FORCE CARDEA A440 PRO M.2 PCIe را راه‌اندازی می‌کند، که در بازار ذخیره‌سازی بازی با مشخصات فوق‌العاده سرعت خواندن/نوشتن تا 7400/7000 مگابایت بر ثانیه پیشگام است. A440 PRO سریع به حداکثر سرعت تئوری رابط های Gen4x4 نزدیک می شود و تجهیزات شکست ناپذیری را برای گیمرها برای نبرد فراهم می کند.

CARDEA A440 PRO مجهز به هیت سینک ارتقا یافته از نوع پره های آلومینیومی ثبت اختراع شده است که با بهره گیری از جریان هوا و تهویه به ساختار بهینه برای حذف گرما مجهز شده است. پره های آلومینیومی طوری چیده شده اند که سطوح خنک کننده را افزایش می دهند، بنابراین راندمان اتلاف گرما را به شدت بهبود می بخشند.

ترکیب پیشرفته دوگانه اتلاف حرارت از تهویه و افزایش خنک‌کننده سطح، A440 PRO را قادر می‌سازد تا 48 درصد خنک‌تر از سایر SSD‌ها بدون خنک‌کننده اضافی باشد. وقوع افت سرعت ناشی از دمای بالای تولید شده در طول عملیات با سرعت بالا را به تاخیر می اندازد و موانع عملکرد SSD را می شکند.

SSD T-FORCE CARDEA A440 PRO همچنین گزینه هیت سینک گرافن فوق نازک ثبت شده را ارائه می دهد که از گرافن به عنوان وسیله خنک کننده برای استفاده از رسانایی حرارتی بالای مواد استفاده می کند. طراحی فوق‌العاده نازک، کارایی خنک‌کننده را تا 9 درصد بهبود می‌بخشد و کاملاً با مادربردهای مختلف سازگار است. دو ماژول اتلاف حرارت به صورت جداگانه بسته بندی می شوند و هر کدام در ظرفیت های ذخیره سازی 1 ترابایت، 2 ترابایت و 4 ترابایت موجود می باشند. گیمرها می توانند بر اساس نیازها و انتخاب پلتفرم خود، بهترین زرادخانه بازی را بالا ببرند.

A440 PRO از آخرین استانداردهای NVME1.4 پشتیبانی می کند، با استانداردهای PCIe3.0 و PCIe4.0 سازگار است و از آخرین فناوری RRL (سطح بازیابی خواندن) برای بهبود طول عمر SSD استفاده می کند. مکانیسم تقسیم‌بندی بهینه‌شده NVM Sets و PLM (حالت تأخیر قابل پیش‌بینی) به طور مؤثر تأخیر و سایش خواندن/نوشتن را کاهش می‌دهد تا QoS (کیفیت خدمات) سیستم را بهبود بخشد، عملکرد اوج را از A440 PRO SSD تضمین کند، و انتظارات گیمرها را از یک محصول نهایی برآورده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری