TEAMGROUP PS5 SSD

تیم گروپ اس اس دی های مخصوص PS5 را با سرعت تا 7400 مگابیت بر ثانیه تولید میکند

پس از فعالسازی سونی برای ارتقاء SSD در پلی استیشن 5 ، زمان زیادی پیش آمد تا سازندگان درایوهای واقعی SSD ها را برای کنسول بهینه سازی شده اعلام کنند. این هفته TeamGroup Japan از SSD های T-Force Cardea A440 Pro Special Series خود که مخصوص PS5 طراحی شده اند ، رونمایی کرد. در واقع ، این درایوها SSD هایی با عملکرد بالا هستند که TeamGroup تاکنون معرفی کرده است.

SSD های T-Force Cardea A440 Pro Series Special TeamGroup قرار است با پیکربندی های 1 ترابایت ، 2 ترابایت ، 4 ترابایت و 8 ترابایت در دسترس باشند تا شرایط بازی را برآورده کنند. در مورد عملکرد ، درایوهای جدید حداکثر تا 7400 مگابایت بر ثانیه سرعت خواندن متوالی و همچنین حداکثر 7000 مگابایت بر ثانیه سرعت نوشتن پی در پی را دارند. برای در نظر گرفتن اعداد و ارقام: SSD های T-Force Cardea A440 شاخص برای TeamGroup برای رایانه های شخصی تا 7000/6900 مگابایت بر ثانیه سرعت خواندن/نوشتن دارند و جزو سریعترین درایوهای M.2 موجود در حال حاضر هستند.

SSD های تیم گروپ برای پلی استیشن 5 سونی دارای رابط PCIe 4.0 x4 هستند ، دارای فرم M.2-2280 هستند و مجهز به پخش کننده نازک گرفن هستند تا از اتلاف حرارت مناسب حتی در زمان بسته بودن محفظه SSD PS5 نیز اطمینان حاصل شود. برخی از ارزیابی های ارسال شده در Reddit نشان می دهد که درایوهای با پخش کننده های حرارتی بزرگ وقتی باز می شوند بهتر کار می کنند ، که منطقی است زیرا کولرهای هوا برای کار به هوا نیاز دارند. برای این منظور ، تعجب آور نیست که سازنده SSD تصمیم گرفت از یک دستگاه پخش کننده حرارت گرافن نازک برای محصول خود برای PS5 استفاده کند. جالب است بدانید که عملکرد این درایو با خلیج سرپوشیده و بدون پوشش چگونه خواهد بود.

SSD های T-Force Cardea A440 Pro مخصوص سری TeamGroup

کاملاً واضح است که SSD های سری T-Force Cardea A440 Pro TeamGroup در اصل نسخه هایی از خانواده شاخص T-Force Cardea A440 این شرکت هستند که دارای ظرفیت های بسیار بالا هستند ، مجهز به یک سیستم عامل بهینه شده برای عملکرد سریع و حداکثر زمان بارگیری و فرآیندهای بازی. مانند صرفه جویی (که یک روش نسبتاً کوتاه است) و یک دستگاه پخش کننده حرارت گرافن برای بهبود عملکرد خنک کننده در هنگام بسته شدن خلیج. بر خلاف رایانه های شخصی و ایستگاه های کاری ، کنسول های بازی نیازی به عملکرد خواندن و نوشتن پایدار ندارند ، بنابراین به حداکثر رساندن عملکرد در حالت پشت سر هم منطقی است ، حداقل تا زمانی که بازی های PS5 بزرگ شوند و زمان بارگذاری را افزایش دهند.

SSD های T-Force Cardea A440 Pro Series Special TeamGroup در ماه اکتبر در دسترس خواهند بود. این درایوها دارای پنج سال ضمانت هستند و برای 0.2 ~ 0.2 writes 0 درایو در روز (DWPD) درایو در نظر گرفته می شود ، که مطابق با پیشنهادات این شرکت برای SSD های خود است که این روزها برای رایانه های شخصی با کیفیت بالا ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری