RTX 3000 Super

بر اساس شایعات کارتهای گرافیک Nvidia GeForce RTX 3000 Super Graphics برای اوایل سال 2022 به بازار خواهند آمد

شایعات حاکی از آن است که Nvidia در حال آماده سازی Super SKU های سری 30 GeForce RTX خود است.

طبق اطلاعات منتشر شده ، کارتهای گرافیکی Super 30 سری GeForce RTX مبتنی بر گره پردازشی 8 نانومتری سامسونگ ساخته می شوند ، مانند نمونه های مشابه غیر سوپر. گفته می شود که آنها به عنوان یک ترکیب موقت که منجر به نسل بعدی کارت گرافیک بازی Nvidia Ada Lovelace می شود ، بر اساس روند تولید 5 نانومتری TSMC ساخته شده است ، خدمت خواهند کرد.

در شایعات به طور خاص اشاره نشده که کدام کارت گرافیک Ampere انتظار دارند درمان Super را دریافت کنند. اگر انویدیا همان نقشه قبلی را که با کارتهای مبتنی بر Turing دنبال می کند ، دنبال کند ، می توانیم شاهد GeForce RTX 3060 Super ، GeForce RTX 3070 Super و GeForce RTX 3080 Super باشیم.

به طور طبیعی ، نسخه های موبایل سری 30 GeForce RTX همراه با نسخه های دسک تاپ وارد بازار می شوند.

انویدیا تأیید نکرده است که چه موقع GeForce RTX Super ارتش خود را برای رقابت با بهترین کارت های گرافیک موجود در بازار عرضه می کند. تنها سرنخی که ما داریم این است که به طور معقولانه ای اوایل سال آینده اولین نمایش آنها خواهد بود.

احتمال ورود احتمالی GA103 Ampere را در اوایل امسال میرود. وضعیت فعلی سیلیکون مشخص نیست ، طبق شایعات انویدیا ممکن است آن را لغو کرده باشد. با این وجود به نظر می رسد GA103 به لطف کارت های Super سری GeForce RTX 30 که احتمالاً در آینده عرضه می شود ، می تواند به بازار عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری