ای ام دی به کارت گرافیک جدید RADEON PRO که بزودی عرضه می شود اشاره کرد

صفحه رسمی AMD Radeon PRO در توییتر دیروز ویدیویی را منتشر کرد که اعلامیه ای مرموز را در 19 ژانویه 2022 فاش می کند. متن توییت می گوید: “یکی از اولین کسانی باشید که بیشتر می دانید.” توییت هیچ نشانه ای از هشتگ، ایموجی یا شخصیت های دیگر خارج از ویدیوی پنج ثانیه ای را نشان نمی داد.

تاج پر از جواهرات از معرفی احتمالی سری Radeon Pro AMD در 19 ژانویه خبر می دهد

وب سایت VideoCardz حدس می زند که AMD به معرفی جدیدترین کارت گرافیک ایستگاه کاری Radeon PRO خود اشاره می کند. با تماشای ویدیوی پنج ثانیه‌ای، دوربین به آرامی روی جواهرات می‌چرخد و سپس به زاویه‌ای دیگر منتقل می‌شود تا بیشتر تاج طلایی را به ما نشان دهد، و سپس تاریخ «2022.01.19» را قبل از محو شدن در یک پس‌زمینه سیاه نشان می‌دهد. تاریخ و لوگوی AMD در گوشه بالا.

وقتی افراد سلطنتی زن تاج می پوشند، نشان دهنده ازدواج است. سنگ‌های قیمتی ناشناخته هستند، اما به دلیل رنگ آبی، گوهر مورد بحث نشان‌دهنده یاقوت کبود است – جواهری که معمولاً در بیشتر تاج‌های سلطنتی همراه با الماس و سایر جواهرات و سنگ‌های قیمتی دیده می‌شود. این الگو در محافل سلطنتی به خصوص در تاج های ملکه نیز تا حدودی دیده می شود. سنگ های قیمتی یاقوت کبود نسبت به سنگ های قیمتی تانزانیت آبی رنگ گران تر در نظر گرفته می شوند.

طبق گفته Videocardz، این اعلامیه ممکن است مربوط به کارت گرافیک کم‌هزینه Workstation Radeon Pro W6400 باشد که از نظر عملکرد و کارایی، پادشاه کلاس خود خواهد بود. در حال حاضر مشخصات دقیق این تراشه را نمی دانیم، اما احتمالاً از یک پردازنده گرافیکی سطح پایه RDNA 2 مانند Navi 24 استفاده می کند که به زودی در کارت های گرافیک Radeon RX 6500 XT و Radeon RX 6400 AMD ارائه خواهد شد. .

همه اینها به شدت حدس و گمان است. هیچ خبر یا اطلاعات رسمی در مورد اینکه AMD چه محصولی را قبل از اعلام روز چهارشنبه عرضه می کند، وجود ندارد. باید چهار روز دیگر منتظر بمانیم تا ببینیم AMD چه چیزی را برای عموم فاش خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری