ROG PHONE 5S

ایسوس ROG Phone 5s ، ROG Phone 5s Pro را با Snapdragon 888 Plus و نرخ پاسخگویی بالاتر معرفی کرد.

اندکی پس از ROG Phone 5 ، ASUS نسخه های تقویت شده ای با نام ROG Phone 5s و ROG Phone 5s Pro را معرفی کرد. یکی از بزرگترین تغییرات این است که هر دو مدل دارای جدیدترین تراشه اسنپدراگون 888 پلاس کوالکام هستند.

جدا از تغییر میزان چیپست و لمس ، همه چیز ظاهر می شود که با ROG Phone 5 مجهز به Snapdragon 888 سازگار است.

در صورتی که تفاوت Snapdragon 888 و Snapdragon 888 Plus را به خاطر ندارید ، توصیه می کنیم مقایسه چیپست ما را بررسی کنید. چند تفاوت بین دو SoC وجود دارد ، که اصلی ترین آنها این است که هسته “Prime” به جای 2.84GHz در 2.995GHz کار می کند. کوالکام همچنین پیشرفت هایی در Hexagon 780 DSP و AI Engine انجام داده است.

در مورد تغییراتی که ASUS در ROG Phone 5s و ROG Phone 5s Pro خود ایجاد کرده است ، سازنده تایوانی نرخ پاسخ لمسی را از 300Hz به 360Hz ارتقا داده است و باعث می شود هر دو پرچمدار بیشتر از قبل پاسخگو باشند. از لحاظ زیبایی ، ROG Phone 5s Pro دارای یک صفحه نمایش ROG Vision به همراه دو سنسور لمسی اضافی در عقب است.

به غیر از این ، بین این دو چیز بسیار کمی تغییر کرده است. ROG Phone 5S و ROG Phone 5S Pro از همان صفحه نمایش های 6.78 اینچی AMOLED با رزولوشن+ HD+ و پشتیبانی از نرخ تازه سازی 144 هرتز استفاده می کنند. همچنین اگر ROG Phone 5s Pro را خریداری کنید ، می توانید تا 18 گیگابایت رم LPDDR5 دریافت کنید ، در حالی که ROG Phone 5s به 16 گیگابایت رم محدود می شود ، این مورد برای اکثر مردم مهم نیست. همچنین جک صوتی 3.5 میلی متری ، دکمه های اولتراسونیک AirTrigger و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر وجود دارد.

برای تصویربرداری ، هر دو پرچمدار دارای سه دوربین عقب هستند که شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسل ، دوربین 13 مگاپیکسلی با زاویه فوق عریض و یک واحد ماکرو 5 مگاپیکسلی است. در جلو یک دوربین جلو 24 مگاپیکسلی تعبیه شده است و برای روشن نگه داشتن همه چراغ ها ، یک باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی در زیر کاپوت با پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی وجود دارد. ASUS همچنین یک حالت نرخ تازه سازی 90 هرتزی را معرفی کرده است که به گزینه های موجود 60Hz ، 120Hz و 144Hz اضافه شده است. داشتن یک گزینه 90 هرتز برای زمانی که می خواهید عمر باتری را حفظ کنید ، در حالی که پیمایش و ناوبری نرم را تجربه می کنید ، عالی است.

طبق گفته ASUS ، ترکیب ROG Phone 5S با اتمام موجودی جایگزین ROG Phone 5 می شود. جزئیات قیمت در ایالات متحده در حال حاضر در دسترس نیست ، اما ما مطمئن می شویم که به زودی اطلاعات بیشتری در مورد در دسترس بودن به خوانندگان اطلاع می دهیم ، بنابراین با ما همراه باشید. در همین حال ، می توانید صفحات رسمی محصولات ROG Phone 5s و ROG Phone 5s Pro را بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری