ایسوس : ROG Flow Z13 قدرتمندترین تبلت بازی جهان است.

ایسوس در حال حاضر ROG Flow X13 را ارائه می‌کند، یک لپ‌تاپ بازی بسیار نازک 13 اینچی، که دارای پردازنده AMD Ryzen 9 5800HS و پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti است. کانکتور PCIe در آن زمان منحصربه‌فرد بود و کانکتور Gen3 x8 را برای دستگاه‌های خارجی شرکت به نمایش می‌گذاشت. اما پردازنده‌های گرافیکی موبایل ASUS ROG XG گسسته. این گزینه به گیمرها اجازه می‌دهد تا یک GPU خارجی را به لپ‌تاپ متصل کنند تا عملکرد بالاتری را از کارت گرافیک ارائه دهند. چیزی که GPU خارجی این شرکت را از تولیدکنندگان دیگر مشخص می‌کند، طراحی بسیار جمع و جور آن است، به خصوص در مقایسه با Thunderbolt. -نسخه های متصل در بازار اکنون، این شرکت قرار است یک لپ تاپ بازی عرضه کند که احتمالاً عملکرد بازی مشابهی را به برادران لپ تاپ خود ارائه می دهد.

آیا ایسوس نسخه جدیدی از ROG Flow را با سری تبلت های بازی Z13 خود که APU 6000 AMD ارائه می دهد، معرفی کرد؟
ایسوس در توییتر با تصویری که این شرکت منتشر کرد اشاره کرد که تبلت بازی جدید Z13 آنها دارای یک رابط XG برای GPU های موبایل خارجی این شرکت است. این تأیید می کند که تبلت جدید سازگاری با ویندوز 11 را ارائه می دهد و در رقابت مستقیم با مایکروسافت سرفیس پرو 8، یک لپ تاپ تبدیل پذیر 2 در 1 با کارایی بالا خواهد بود.

AMD در حال آماده سازی برای رونمایی از سری AMD Ryzen 6000 خود است که با نام رامبراند نیز شناخته می شود، که ریزمعماری Zen3+ و همچنین RDNA2 را در نمایشگاه CES 2022 به نمایش می گذارد. انتظار می رود ایسوس مدل جدید را در طول رویداد خود که در حال وقوع است رونمایی کند. در همان روز. گمانه زنی هایی وجود دارد که از آنجایی که X13 Flow به پردازنده AMD Ryzen مجهز شده است، این دستگاه جدید طراحی های جدید APU را به نمایش می گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری