asus rog crosshair viii extreme

ایسوس جدیدترین برد پرچمدار Rog Crosshair VIII Extreme را برای پردازنده AMD Ryzen معرفی کرد.

ایسوس مادربرد جدید ROG Crosshair VIII Extreme خود را برای دارندگان AMD Ryzen معرفی کرد. مادربرد X570 با خنک کننده منفعل وارد می شود تا مجموعه گسترده ای از ROG را ارائه دهد و با بهترین مادربردهای امروز رقابت کند.

ROG CROSSHAIR VIII EXTREME

ROG Crosshair VIII Extreme با رعایت عدالت ، یک مادربرد E-ATX با زیرسیستم انتقال قدرت است که مطابق با طراحی 18+2 است. ایسوس مجهز به ROG Crosshair VII Extreme با استیپ های قدرت 90A ، چوک های آلیاژی از جنس ریز و خازن های فلزی 10K ساخت ژاپنی ، مشکی و مجهز به اورکلاکرها با قدرت تمیز است. دو کانکتور 8 پین EPS قدرت مورد نیاز پردازنده را تامین می کند. اگرچه ROG Crosshair VIII Extreme دارای نام X570S نیست ، اما مادربرد خنک کننده چیپست غیرفعال را شبیه ROG Crosshair VIII Dark Hero نشان می دهد.

ROG CROSSHAIR VIII EXTREME

مادربرد دارای چهار اسلات RAM DDR4 است ، به این معنی که می توانید 128 گیگابایت حافظه به مادربرد بدهید. در زمان نگارش این مقاله ، ایسوس حداکثر سرعت حافظه پشتیبانی شده را ذکر نکرده است. با این حال ، ما انتظار داریم ROG Crosshair VIII Extreme در صورت اتصال با پردازنده Ryzen 5000 تا DDR4-5100 را پشتیبانی کند.

ROG CROSSHAIR VIII EXTREME

ROG Crosshair VIII Extreme شش پورت استاندارد SATA III و حداکثر پنج اسلات M.2 PCIe 4.0 x4 را ارائه می دهد. البته ، برای استفاده از استاندارد ، باید Ryzen 5000 یا Ryzen 3000 داشته باشید. در غیر این صورت ، اسلات M.2 به طور پیش فرض به PCIe 3.0 x4 باز می گردد. سه اسلات M.2 مستقیماً به پردازنده متصل می شوند ، در حالی که دو اسلات دیگر M.2 از طریق کارت توسعه ROG DIMM.2 ایسوس برای SSD های M.2 به چیپست X570 متصل می شوند.

در بخش توسعه ، مادربرد دو اسلات PCIe 4.0 x16 و یک اسلات PCIe 3.0 x1 را ارائه می دهد. دومی به چیپست X570 متصل است. از نظر اتصال به اینترنت ، ROG Crosshair VIII Extreme 10 گیگابیت اترنت را از طریق کنترلر Marvell’s AQtion AQC113CS و 2.5 گیگابیت اترنت از طریق کنترلر I225-V اینتل ارائه می دهد. همچنین 2×2 Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.2 برای کسانی که از کابل ها خوششان نمی آید وجود دارد.

ما هشت پورت USB Type-A را در پنل پشتی ROG Crosshair VIII Extreme مشاهده کردیم. صفحه محصول هنوز کامل نشده است ، بنابراین ما از سرعت آنها مطمئن نیستیم. آنچه مشخص است شامل دو پورت Intel Thunderbolt 4 با پشتیبانی از DisplayPort 1.4 و خروجی های ویدیویی Thunderbolt و دو اتصال DisplayPort-In است.

سیستم صوتی مادربرد بر اساس کدک صوتی ALC4082 Realtek با درمان SupremeFX ایسوس است. ایسوس که مادربرد ممتازی است ، تراشه ESC Sabre 9018Q2C DAC/AMP را نیز شامل می شود.

ROG Crosshair VIII Extreme گل سرسبد X570 برای خانواده ROG ایسوس است ، بنابراین با تمام زنگ ها و سوت ها مانند صفحه نمایش 2 اینچی OLED ، مکانیزم چفت و بست M.2 برای SSD ها ، دارنده کارت گرافیک همراه است – فقط برای ذکر برخی از آنها.

ایسوس هنوز قیمت یا تاریخ عرضه ROG Crosshair VIII Extreme را اعلام نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری