ایسوس برای پردازنده های Alder Lake مادربردهای کوچک Mini-ITX تولید می کند

ایسوس پلتفرم Thin Mini-ITX مبتنی بر H610 را برای پردازنده های LGA1700 معرفی می کند.

فرم فاکتور کوچک Mini-ITX نسبت به Mini-ITX معمولی برای دسکتاپ های همه کاره و مینیاتوری مزایای مرتبط با ابعاد متعددی دارد. اما مادربردهای کوچک Mini-ITX در خرده فروشی کمیاب هستند (زیرا بسیاری از ما از داشتن تعداد زیادی پورت در پشت رایانه شخصی خود لذت می بریم)، ​​به همین دلیل است که فرم فاکتور در بازار DIY مورد استقبال گسترده قرار نگرفته است. خوشبختانه، ایسوس بی سر و صدا یکی از اولین مادربردهای کوچک Mini-ITX صنعت را برای پردازنده های LGA1700 رونمایی کرد. Alder Lake، به کلاس دسکتاپ فوق فشرده خوش آمدید!

از آنجایی که هدف اصلی آن برای دسکتاپ های مشاغل کوچک است، مادربرد Asus Pro H610T D4-CSM از نظر ویژگی ها و قابلیت ها نسبتاً بی تکلف است. این پردازنده از تمامی پردازنده‌های نسل دوازدهم Core، Pentium و Celeron LGA1700 (تا 65 وات TDP) پشتیبانی می‌کند و دارای یک VRM دیجیتال شش فاز است که از “مولفه‌های با کیفیت بالا و آزمایش‌های دقیق برای کمک به اطمینان از دوام در محیط‌های خشن” استفاده می‌کند.

FanlessTech استفاده از این مادربرد را برای ساخت‌های Alder Lake بدون فن پیشنهاد می‌کند، که ممکن است ایده خوبی برای HTPC‌هایی باشد که GPU پیشرفته Xe-LP Alder Lake را با قابلیت‌های پردازش رسانه ممتاز (12 بیت خط لوله ویدئویی از پایان به انتها، AV1/H.264) می‌دهند. رمزگشایی /H.265، پشتیبانی از BT.2020، HDR10/Dolby Vision، پخش 4K/8Kp60).

همانطور که از نام Pro H610T D4-CSM پیداست، این مادربرد از چیپست سطح پایه اینتل H610 استفاده می کند (بنابراین انتظار هیچ عملکرد ممتازی را در اینجا نداشته باشید) و تا 64 گیگابایت حافظه DDR4-3200 به طور گسترده (با استفاده از دو ماژول SO-DIMM) پشتیبانی می کند. . علاوه بر این، مین برد دارای یک اسلات M.2-2230 برای یک ماژول Wi-Fi، یک اسلات M.2-2280 برای یک SSD با رابط PCIe 4.0 x4 یا SATA و دو درگاه SATA است. همچنین یک کانکتور LVDS برای صفحه نمایش داخلی برای مواردی که مادربرد برای دسکتاپ AIO یا دستگاه تعبیه شده استفاده می شود وجود دارد (به خاطر داشته باشید که این مادربرد دارای تایمر نگهبان نیست، بنابراین دقیقاً برای برنامه های کاربردی تعبیه شده طراحی نشده است. ).

بخش اتصال نسبتاً متوسط است و شامل یک پورت GbE (با استفاده از کنترلر Realtek)، دو کانکتور USB 3.2 Gen 2، دو پورت USB 2.0، دو خروجی نمایشگر (DisplayPort 1.4a و HDMI 2.1)، کانکتورهای صوتی 3.5 میلی متری و یک ورودی 19 ولت DC

در همین حال، نام CSM به این معنی است که پلتفرم متعلق به برنامه Asus CSM (مدل پایدار شرکتی) است که در دسترس بودن مداوم 36 ماهه، اعلان پایان عمر 6 ماهه، و نرم افزار Asus Control Center Express بهینه شده برای کسب و کار/تجاری را تضمین می کند. محیط هایی برای تسهیل سرویس دهی همچنین، مادربرد دارای هدر ماژول TPM، بایوس خودبازیابی با گزارش رویداد، صفحه نمایش تشخیصی Q-LED و حتی هدر اشکال زدایی COM است.

ایسوس هیچ بازه زمانی یا قیمتی برای مادربرد Pro H610T D4 ارائه نمی دهد، اما انتظار می رود این دستگاه با توجه به قابلیت های متوسط آن به زودی و نسبتاً ارزان عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری