AMD CEZANNE

اولین تصاویر با کیفیت از “Cezanne”نسل جدید پردازنده های ای ام دی ، Ryzen 5000G

اولین تصاویر با وضوح بالا از رایانه های رومیزی Ryzen 5000G ‘Cezanne’ AMD توسط Fritzchens Fritz منتشر شده است. عکس زیبا قالب داخلی قالب جدیدترین APU های رومیزی AMD را نشان می دهد که دارای پردازنده جدید Zen 3 و معماری GPU Vega پیشرفته است.

AMD Ryzen 5000G Zen 3 Desktop APU اولین شات مادون قرمز با رزولوشن بالا را دریافت کرد ، سزان کاملاً در معرض دید قرار گرفت
این اولین موردی نیست که فریتچنز ارسال می کند ، در واقع همه پردازنده ها و پردازنده های گرافیکی اصلی توسط او برهنه شده اند و شما می توانید تعداد زیادی عکس با وضوح بالا را در Flickr او مشاهده کنید و همچنین می توانید او را در توییتر دنبال کنید. می داند که آخرین عکس های خود را ارسال می کند. جدیدترین عکس های او برای APU های AMD Ryzen 5000G Desktop با رمز Cezanne است.

CPU به ویژه AMD Ryzen 5 5600G است و تفاوت اصلی که بین تراشه های Vermeer و Cezanne Zen 3 مشاهده می کنید این است که اولی از طرح چیپلت استفاده می کند در حالی که دومی از قالب یکپارچه استفاده می کند. برای گرفتن عکس های جانبی ، CPU باید با حذف IHS دچار خطا شود. APU های Ryzen 5000G از طراحی لحیم کاری استفاده می کنند که فریب تراشه را دشوار می کند. آخرین بار ، فریتز مجبور شد یکی از چیپلت ها را در CPU Ryzen 5 5600X خود قربانی کند در حالی که درپوش IHS را برداشته بود. اما از آنجا که Ryzen 5 5600G فقط دارای یک قالب منحصر به فرد است ، کار را کمی راحت تر و کمی پیچیده تر می کند.

با کاملاً نمایان شدن قالب ، می توانیم APU سزان را در تمام شکوه خود ببینیم. APU های AMD Ryzen 5000G دارای 10.7 میلیارد ترانزیستور هستند که در محدوده قالب 180 میلی متر مربع بسته بندی شده اند. در مقایسه با Intel Rocket Lake Core i9-11900K که دارای 6 میلیارد ترانزیستور در مساحت قالب 205 میلی متر مربع است. در مورد مقایسه بین Renoir و Cezanne ، تغییرات بسیار ظریفی وجود دارد ، زیرا بزرگترین تغییر Cezanne از نظر طراحی ، Zen 2 به Zen 3 بود. اکثر اجزای دیگر تقریباً یکسان هستند و توسط لوکوزا در توییتر کاملاً ضبط شده است.

APU های AMD Ryzen 5000G بر اساس معماری سزان از نظر همه چیپ ها بسیار چشمگیر هستند و بودجه عالی و راه اندازی رایانه های شخصی رایانه ای را ایجاد می کنند. نسل بعدی APU با کد رمز Rembrandt تغییرات بسیار بیشتری در پیکربندی قالب ارائه می دهد زیرا هسته های جدید CPU Zen 3+ و GPU RDNA 2 را بسته بندی می کند و انتظار می رود در سال 2022 راه اندازی شود.

البته ، چیزهای زیادی وجود دارد که باید تجزیه شوند و فرد مناسب برای انجام این کار ، لوکوزا است که قبلاً کار فوق العاده ای را در تفصیل این عکسهای زیبا مادون قرمز با برچسب دقیق انجام داده است. هنگامی که اطلاعات بیشتری در مورد قالب پردازنده AMD Ryzen 5000G ‘Cezanne’ در دسترس باشد ، ما شما را در جریان قرار خواهیم داد.


		

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری