کاهش هش trx 3060 توسط انویدیا

انویدیا میزان هش استخراج را در RTX 3060 کاهش می دهد و سخت افزار اختصاصی استخراج را راه اندازی می کند

به نظر می رسد انویدیا به خوبی از مشکل کمبود GPU که مدتی است ادامه دارد آگاه است. در حالی که مشکلات تولید و بازده مواردی است که شرکت نمی تواند به تنهایی به آنها بپردازد ، این شرکت همچنین از رونق جاری قیمت ارزهای رمزپایه آگاه است که باعث شده است استخراج کنندگان Ethereum، بسیاری از GPU های موجود را خریداری کنند. برای پرداختن به این موضوع ، انویدیا خبر از اختصاصی جدید پردازنده های استخراج Cryptocurrency (یا CMP) داده است که به طور خاص برای استخراج طراحی شده اند.

این دستگاه ها نمی توانند بارهای کاری گرافیکی را اجرا کنند و فاقد هرگونه خروجی نمایشگر هستند. انویدیا می گوید، از این فضای پشت کارت برای طراحی جریان بهتر هوا برای خنک سازی بیشتر استفاده شده است. در نتیجه ، چندین CMP می توانند روی هم قرار بگیرند و می توانند همزمان با یک CPU کار کنند. CMP ها با استفاده از ولتاژ و فرکانس هسته پیک پایین تر ، برای عملکرد معدن کم مصرف بهینه شده اند.

در حال حاضر، انویدیا چهار نوع از نسخه جدید CMP HX خود را اعلام کرده است. مشخصات آنها و همچنین قابلیت های اولیه آنها در زیر ذکر شده است:
CMP ها مانند GPU برای خرید از شرکای AIB مانند Asus ، Gigabyte ، MSI و غیره در دسترس خواهند بود. در کنار اعلام CMP های جدید ، انویدیا همچنین اعلام کرده است که این شرکت عملکرد استخراج GPU پیش رو GeForce RTX 3060 را که دقیقاً در 25 هفته آغاز می شود ، کاهش می دهد. این شرکت می گوید که با شناسایی الگوریتم استخراج Ethereum در RTX 3060 ، درایور GPU قادر به کاهش میزان هش 3060 در حدود 50٪ است. انویدیا امیدوار است که این فلج کردن عملکرد استخراج Ethereum در 3060 ، باید معدن کاران بالقوه را از خرید RTX 3060 منصرف کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری