انویدیا با مقایسه DLSS 2.3 با FSR AMD آن را برتر از روش های «افزایش فضایی» ای ام دی می داند.

NVIDIA بیشتر به جزئیات مربوط به فناوری DLSS 2.3 مجهز به هوش مصنوعی خود پرداخته و یک ابزار مقایسه تصویر جدید به نام ICAT را معرفی کرده است. جزئیات جدید شامل مقایسه با روش‌های پرکاربرد «افزایش مقیاس فضایی» است که برای مدتی رایج بوده است.

ویدئوی منتشر شده توسط NVIDIA، معاون تحقیقات یادگیری عمیق کاربردی شرکت، برایان کاتانزارو را نشان می‌دهد که در مورد نحوه مقایسه فناوری DLSS 2.3 با سایر روش‌های ارتقای فضایی از جمله FSR AMD که یک روش مقیاس‌شده، بهینه‌شده و اصلاح‌شده است، صحبت می‌کند، اما با توجه به اینکه NVIDIA است. از طریق فناوری‌های AI Tensor Core برتری دارد، DLSS در نهایت روش برترتری است.

ما قبلاً می دانیم که NVIDIA DLSS 2.3 چگونه به تولید تصاویر واضح تر از طریق استفاده از بردارهای حرکتی کمک می کند. وفاداری تصویر بالاتری را ارائه می دهد و هم شبح/سوسو زدن را کاهش می دهد. NVIDIA تاکید کرد که در حالی که DLSS 2.3 بهتر از همیشه است، مجموعه درایور NVIDIA خود نیز دارای فناوری ارتقاء مقیاس فضایی خود است که کیفیت تصویر بهتری نسبت به روش‌های افزایش مقیاس پرکاربرد مانند Lanczos و FSR تولید می‌کند. توجه داشته باشید که FSR AMD بر اساس یک نسخه ارتقا یافته و پیشرفته از ارتقاء دهنده Lanczos همانطور که قبلاً بحث شد است.

انویدیا همچنین اعلام کرده است که فناوری جدید ارتقاء تصویر را به صورت منبع باز برای ادغام در طیف وسیع تری از بازی ها خواهد ساخت. ما در اینجا جزئیات بیشتری در مورد آن داریم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری