دسکتاپ گیمینگ MSI

ام اس آی دسکتاپهای گیمینگ نسل 12 اینتل Alder Lake را با رمهای DDR5 وارد بازار کرد

MSI رایانه‌های رومیزی گیمینگ جدید با پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Alder Lake و حافظه DDR5 را معرفی می‌کند. با استفاده از معماری هیبریدی اینتل که در پردازنده‌های نسل بعدی اینتل یافت می‌شود، هم هسته‌های Performance و هم هسته‌های کارایی به حداکثر می‌رسند تا عملکرد چند رشته‌ای را تا 55 درصد افزایش دهند، با افزایش 13 درصدی عملکرد بازی در مقایسه با نسل قبلی.

سه دسکتاپ گیمینگ جدید از MSI دارای پردازنده‌های نسل دوازدهم Core Intel Alder Lake و گزینه‌های حافظه نسل بعدی DDR5 هستند

دسکتاپ‌های بازی سری Alder Lake MSI از حافظه DDR5 استفاده می‌کنند و سرعت خواندن بیشتری را 60 درصد بیشتر از پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل که از حافظه DDR4 استفاده می‌کردند، تولید می‌کنند. سه دسکتاپ گیمینگ جدید MSI که با پشتیبانی از PCIe 5.0 و Wi-Fi 6 اضافه شده‌اند، عصر جدیدی از رایانه‌های شخصی بازی را آغاز می‌کنند تا هر بازی را روی دستگاه‌ها انجام دهند.

MEG Aegis Ti5 12th – مسیری به آینده

MEG Aegis Ti 5 12th به عنوان بخش پرچمدار، به آخرین پردازنده Core i9-12900K اینتل و کارت گرافیک NVIDIA RTX 3090 مجهز شده است. خنک کننده طوفان خاموش 4 دارای یک طراحی محفظه جدا شده است تا اطمینان حاصل شود که سیستم خنک کننده برتر را در عملکرد بالا حفظ می کند. MSI همچنین عملکرد شماره گیری بازی را تقویت کرده است که به کاربران امکان می دهد تا به سرعت ابزارهای مختلف (بازی) را تغییر دهند.

MEG Trident X 12th – مرکز بازی

MEG Trident X 12th برای گیمرهایی که فرم فاکتور کوچک و تحرک را ترجیح می دهند بهترین است. دسکتاپ فشرده تنها 10 لیتر حجم دارد که با آخرین پردازنده نسل دوازدهم اینتل و گرافیک Nvidia GeForce RTX 3090 عرضه می شود. با جدیدترین حافظه DDR5-4800 و خنک کننده انحصاری Silent Storm Cooling برای بهینه سازی جریان هوا، استاندارد جدید تجربه بازی شما را به سطح بالاتری می برد.

MAG Codex X5 12th

MAG Codex X5 12th مبتنی بر پردازنده‌های گرافیکی GeForce انویدیا و پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل است. دارای یک سیستم اتلاف گرما قدرتمند است که به شما کمک می کند تا به حداکثر عملکرد خنک کننده دست یابید. خنک کننده آب و جریان هوای بهینه از کند شدن احتمالی سیستم ناشی از گرمای بیش از حد جلوگیری می کند. طراحی پانل شیشه ای سکوریت و چراغ های Mystic امکان مشاهده کامل پیکربندی شخصی را فراهم می کند.

برای خرید هر یک از سری رایانه‌های بازی جدید MSI، به وب‌سایت این شرکت بروید، جایی که می‌توانید جزئیات در دسترس بودن، مشخصات، قیمت‌ها و مکان‌های خرید را متناسب با نیاز خود بیابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری