RE4OXzi

استودیو لپتاپ مایکروسافت با صفحه نمایش 120 هرتز و پردازنده Tiger Lake H35

سالهاست که قوی ترین سرفیس مایکروسافت سرفیس بوک جداشدنی بوده است. این قدرت ، از جمله پردازنده آن ، که همیشه مجبور بود پشت صفحه تبلت زندگی کند ، محدودیت هایی در قدرت خود داشت. اما مایکروسافت محدودیت های خود را با Surface Laptop Studio ، قوی ترین و انعطاف پذیرترین Surface تا کنون از بین می برد.

بر خلاف سرفیس بوک (که نماینده مایکروسافت گفت که استودیو لپ تاپ در ترکیب آن جایگزین می شود) ، صفحه نمایش لپ تاپ استودیو بر روی یک لولا دو مرحله ای ساخته شده است که به آن اجازه می دهد تا به عنوان یک لپ تاپ کار کند. برای پنهان کردن صفحه کلید و فوکوس روی صفحه ، به جلو وارد “حالت مرحله” شوید. و بیشتر به “حالت استودیو” بپیوندید و آن را به نقاشی یا نوشتن بوم تبدیل کنید.

این ، به نوعی ، Surface Laptop Studio را به نسخه ای قابل حمل از رایانه های رومیزی سرفیس استودیو مایکروسافت تبدیل می کند که دارای صفحه هایی بر روی لولا هستند که به آنها اجازه می دهد تا به جدولهای طراحی کشیده شوند. ما قبلاً طرح های مشابهی را در HP Elite Folio و برخی از لپ تاپ های Acer’s ConceptD Ezel دیده بودیم. لولا اصلی مایکروسافت از 0 تا 135 درجه ، در حالی که لولا ثانویه تا 180 درجه افزایش می یابد ، به شما این امکان را می دهد که صفحه را در تمام اطراف بچرخانید.

وقتی صفحه را با استفاده از آنچه مایکروسافت آن را “لولا بافته پویا” می نامید به جلو حرکت می دهید ، حالت رایانه لوحی به طور خودکار فعال می شود. نوار وظیفه ویندوز 11 ، نقاط تماس بزرگتری را ارائه می دهد ، مانند برنامه های سازگار ویندوز.

سرفیس لپ تاپ استودیو با همه اجزای اصلی موجود در اجزای قدرتمندتری دارد. جالب اینجاست که مایکروسافت در اینجا تراشه های 45W را انتخاب نکرده است ، اما از قطعات Tiger Lake H35 اینتل ، از جمله Intel Core i5-113300H و Core i7-11370H استفاده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری