ipad mini 6 new

آیپد مینی 6 جدید همه رنگهای ممکن و آنچه را که می توانیم در ماه آینده انتظار داشته باشیم را نشان می دهد

آیپد مینی از اولین عرضه خود در سال 2012 حتی پس از دریافت پنج ارتقا ، تقریباً مشابه به نظر می رسد. امسال ، این شرکت قصد دارد با آیپد مینی 6 جهش های عظیمی به جلو داشته باشد و سرانجام با طراحی جدید ، داخلی قدرتمند و گزینه های جدید رنگی عرضه خواهد شد. در حالی که راه اندازی در حال نزدیک شدن است ، جدیدترین مفهومی را که گزینه های مختلف رنگ و مشخصات iPad mini 6 را در تمام شکوه خود نشان می دهد ، بررسی کنید.

مفهوم خیره کننده iPad mini 6 را در تمام شکوه خود با گزینه های جدید رنگ ، مشخصات و موارد دیگر نشان می دهد

مفهوم آیپد مینی 6 توسط مایکل ما (apple_idesigner) طراحی شده است که به ما دید واضحی از آنچه می توانیم از iPad mini 6 در چند هفته انتظار داشته باشیم ارائه می دهد. اپل اندازه حاشیه های iPad mini 6 را همانطور که قبلاً لو رفته بود کاهش می دهد. برای تصویری دقیق تر ، آیپد مینی آینده دارای طرحی شبیه به سری آیپد پرو یا آخرین آیپد ایر 4 خواهد بود. ابعاد جمع و جور مینی 6 با داخلی داخلی ارتقاء یافته ، اصلی ترین نقطه فروش تبلت خواهد بود. بوده.

آیپد مینی 6 نشان می دهد که اپل از صفحه نمایش 8.4 اینچی Liquid Retina استفاده می کند. توجه داشته باشید که این تبلت برخلاف مدل های آیپد پرو دارای پنل 60 هرتز خواهد بود. ابعاد ذکر شده آیپد مینی 6 206 138 138 6. 6.1 میلی متر است.

در مورد قدرت دستگاه چیپ 5 نانومتری A14 Bionic اپل به همراه 64 گیگابایت / 128 گیگابایت / 256 گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی داخلی است. از نظر لوازم جانبی ، اپل از نسل سوم مداد اپل پشتیبانی می کند که می تواند توسط طراحان و هنرمندان برای برنامه های مربوطه استفاده شود. همچنین می تواند برای اهداف آموزشی مانند یادداشت برداری استفاده شود.

اپل همچنین Touch ID را در رایانه لوحی کامپکت آینده خود تغییر مکان می دهد. مفهوم آیپد مینی 6 Touch ID تعبیه شده در دکمه پاور را نشان می دهد ، چیزی که اپل قبلاً آن را با آی پد ایر 4 سال گذشته پیاده سازی کرده بود. از آنجا که اپل تصمیم گرفت دکمه Home را حذف کند ، مجبور شد در موقعیت Touch ID تجدید نظر کند. این امر منطقی تر است زیرا انگشتان شما به محض برداشتن رایانه لوحی به دکمه روشن خاموش می شوند. به غیر از این ، آیپد مینی 6 با مدل های سازگار با WiFi و 5G راه اندازی می شود.

انتظار می رود آیپد مینی 6 در رنگهای مشابه با آیپد ایر 4 عرضه شود. آیپد مینی 6 جدید به طور بالقوه در رنگهای آبی آبی ، سبز ، رزگلد ، نقره ای و خاکستری فضایی عرضه می شود. از نظر قیمت ، آیپد مینی 5 فعلی با قیمت 399 دلار در دسترس است و بر اساس استراتژی قیمت گذاری اپل ، آیپد مینی به طور بالقوه حدود 449 تا 499 دلار قیمت خواهد داشت. با این حال ، در حال حاضر اینها حدس و گمان های محض است و کلمه نهایی بر عهده اپل است.

شما آن را دارید ، مردم مفهوم آیپد مینی 6 را خوب نگاه کنید زیرا احتمالاً نزدیک ترین چیزی است که اپل در ماه سپتامبر در کنار مدل های آیفون 13 اعلام می کند. مینی آینده قرص کاملی برای همه کسانی است که دستگاه های جمع و جور را ترجیح می دهند. به لطف ارتقاء داخلی ، برای بهره وری و همچنین مصرف رسانه بسیار عالی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری