هدفون گیمینگ MH83 OMNI فنتک

هدفون گیمینگ MH83 OMNI فنتک

شرکت فنتک از برندهای موفق تولیدکننده لوازم جانبی گیمینگ در میان محصولات خود هدفون های باکیفیتی داشته که شامل طراحی جذاب و مشخصات کلیدی برجسته می‌شوند. یکی از آنها مدل MH83 Omini نام دارد. هدفونی دارای ظاهری هیجان انگیز و کیفیت ساخت قابل توجه که نظر هر گیمری را به خود جلب می سازد.
هدفون MH83 Omini فنتک یک مدل سیمی بوده و از کابل USB برای اتصال آن به دیگر دستگاه ها بهره گرفته شد. البته در تجربه کاربری با Omini بهتر است آن را در کنار یک سیستم کامپیوتری به کار گیرید تا شاهد عملکرد فوق العاده این گزینه باشید.
یک میکروفون متصل شده هم برای آن تدارک دیده شده که هنگام فعال شدن، در قسمت فوقانی آن چراغ LED قرمز رنگی روشن می شود. این چراغ نه تنها ظاهری جذاب به هدفون Omini فنتک بخشیده، بلکه افراد در صورت فعال بودن میکروفون متوجه آن خواهند شد.
افراد این قابلیت را دارند تا هدفون فنتک را به دیوایس‌های مختلفی متصل کنند. با تمام این ویژگی ها، Omini را می توان در کنار سیستم گیمینگ به کار گرفت و تجربه کاربری خوبی داشت.
ویژگی های برجسته هم در Omini قابل مشاهده است که طراحی جذاب یکی از آنها خواهد بود. محصول فنتک هنگامی که در دست می‌آید حس کیفیت بالا را به مخاطب خود القا می کند. این دقیقا همان چیزی است که در تجربه بازی ها یک گیمر به آن نیاز دارد.
Omini یک هدست گیمینگ باکیفیت و در عین حال ارگونومی دار محسوب شده که گیمرها یا همان بازیکنان به دنبال آن هستند و شرکتی چون فنتک سعی داشته به این موضوع توجه بسیاری داشته باشد. بنابراین Omini را در کنار دیگر رقبا می توان یک گزینه ایده آل به حساب آورد.
مشخصات اصلی

  • نوع سیمی
  • نوع سیم
  • دارای میکروفون
  • پورت USB
  • دارای نورپردازی LED

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری