ROG Strix XG43UQ Xbox Edition

ایسوس مانیتور بازی ROG Strix XG43UQ Xbox Edition را معرفی می کند

ایسوس مانیتور گیمینگ ROG Strix XG43UQ Xbox Edition را معرفی کرده است که دارای اندازه صفحه نمایش 43 اینچ ، رزولوشن 4K و نرخ تازه سازی 144 هرتز است. این مانیتور بازی برای جدیدترین کنسول بازی Xbox به نام Xbox Series X و Xbox طراحی شده است. سری S. ASUS هنوز در مورد زمان عرضه این نمایشگر بازی یا قیمت آن اظهارنظر رسمی نکرده است.

ASUS معرفی ROG Strix XG43UQ Xbox Edition Gaming Monitor ، یک مانیتور بازی طراحی شده برای Xbox
مانیتور بازی ROG Strix XG43UQ Xbox Edition یک طرح رنگ سفید برای صفحه پشت ارائه می دهد. پنل پشتی همچنین دارای نماد ROG در سمت راست است ، در حالی که در سمت چپ طراحی فوق العاده منحصر به فردی دارد. این طراحی به راحتی به این مانیتور اجازه می دهد تا در تنظیمات بازی شما در مقایسه با سایر مانیتورهای بازی ، که دارای یک طراحی استاندارد سیاه هستند ، برجسته باشد. علاوه بر این طراحی منحصر به فرد ، از یک پروژکتور سبک برخوردار است که نشان ROG را با رنگ قرمز بر روی میز کار شما نشان می دهد.

این صفحه نمایش دارای اندازه صفحه نمایش 43 اینچی ، نرخ تازه سازی 144 هرتز و رزولوشن 4K است. این مشخصات فنی به لطف وجود HDMI 2.1 و AMD FreeSync Premium Pro به شما امکان می دهد تا یک بازی فوق العاده را تجربه کنید چه در کنسول و چه در کامپیوتر بازی کنید. این مانیتور با حالت Xbox داخلی با مایکروسافت توسعه یافته است که اطمینان حاصل می کند این مانیتور بهترین عملکرد رنگ ، کنتراست و رنگ را برای کنسول های بازی Xbox Series X و S دارد.

صفحه نمایش آن از حداکثر روشنایی 1000 نیت برخوردار است و حالت خودکار تاخیر کم را ارائه می دهد که می تواند تاخیر ورودی را به کمتر از نیمی از تأخیر تلویزیون های استاندارد 4K کاهش دهد. این دو ویژگی این مانیتور را برای تنظیمات بازی کنسول عالی کرده است!

این مانیتور بازی همچنین دارای یک کنترل از راه دور همراه است که به شما امکان می دهد کاربران تنظیمات مانیتور را از فاصله دور انجام دهند و دارای بلندگوهای استریو 10 وات است که برای سطح غوطه ور شدن به طور قابل توجهی صدا ، صدای درجه یک را فراهم می کند.

ASUS هنوز اعلامیه رسمی در مورد مانیتور بازی ROG Strix XG43UQ Xbox Edition اعلام نکرده است. در صفحه وب ROG هیچ قیمتی ذکر نشده است یا اینکه این نمایشگر بازی برای خرید در دسترس خواهد بود. در حالی که صفحه وب ROG قیمتی ندارد ، صفحه فروشگاه ASUS دارای قیمت 1399 دلار است و بیان می کند که این مانیتور بازی در اکتبر 2021 برای ظاهراً همان مانیتور در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری