دور زدن محدودیت ماینینگ

استفاده از HDMI ساختگی GPU/درایور Handshake را در محدودیت استخراج رمز ارز کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3060 دور میزند

هفته ها پس از نشت ناخواسته درایور NVIDIA GeForce که استخراج ارز رمزنگاری شده را در GPU GeForce RTX 3060 امکان پذیر کرد ، ماینرها راه های دیگری برای دور زدن GPU / درایور handshake برای شکستن محدود کننده نرخ هش در GPU های Ampere پیدا کرده اند.


بنابراین همه ما می دانیم که NVIDIA به طور تصادفی درایور GeForce 470.05 خود را در صفحه توسعه دهنده خود منتشر کرد که به کاربران اجازه می داد تا محدود کننده نرخ هش را دور بزنند اما بعداً آن را حذف کرد. با این حال ، به محض اینکه درایور برای فعال کردن نرخ استخراج ارز رمزنگاری شده در پردازنده های گرافیکی Ampere برجسته شد ، مانند یک آتش سوزی گسترده شد و در حال حاضر برای بارگیری در همه جای دامنه های عمومی در دسترس است.


با کمال تعجب ، یافته های جدید توسط سردبیر Hardwareluxx ، آندرهاس شیلینگ ، که با آزمایش خود تأیید کرد ، درایور می تواند هنگام کار با چندین GPU ، میزان هش در GeForce RTX 3060 را محدود کند. برای این منظور ، GeForce RTX 3060 در کنار GeForce RTX 2080 Ti اجرا شد. RTX 2080 Ti به عنوان آداپتور نمایشگر اصلی در حالی که NVIDIA GeForce RTX 3060 به عنوان کارت ثانویه مورد استفاده قرار گرفت. می بینید که محدود کننده سرعت هش خیلی زود شروع می شود و نرخ ETH را به جای 50 مگاهرتز در ثانیه که این کارت ارائه می دهد ، به 21-22 مگاهرتز در ثانیه کاهش می دهد.
این قطعاً یک روش جالب برای جلوگیری از استخراج ارز رمزنگاری شده هنگام اجرای چندین GPU است زیرا تشخیص می دهد که از کدام GPU به عنوان آداپتور نمایشگر استفاده می شود در حالی که همزمان بررسی می شود چندین GPU در کنار آن کار می کنند یا الگوریتم های استخراج روی آنها اجرا می شوند. در اکثر موارد ، دکل های استخراج ارزهای رمزپایه در حالی که طیف وسیعی از پردازنده های گرافیکی برای استخراج رمزنگاری را اجرا می کنند ، از یک کارت ارزان قیمت یا ارزان قیمت به عنوان آداپتور نمایشگر برخوردار هستند.


برای دور زدن حتی این محدودیت تعیین شده توسط NVIDIA ، تنها کاری که باید انجام دهید تهیه اتصالات ساختگی HDMI است که می تواند راننده را فریب دهد و فکر کند که کارت های دیگر نیز برای آداپتورهای نمایشگر اجرا می شوند و سرعت استخراج کامل را فراهم می کنند. آندریاس ادامه می دهد و در فید توییتر خود نمایشی از این موضوع ارائه می دهد و همان GeForce RTX 3060 را نشان می دهد ، که هنگام اجرا در کنار RTX 2080 Ti محدود بود و با نرخ هش استخراج معاملات ارز رمزنگاری شده کامل کار می کرد.

کاربران در کره نیز با قرار دادن چهار کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3060 در آزمون با استفاده از اتصالات ساختگی HDMI ، نمونه ای از این موارد را ارائه داده اند. ماینرها تأیید می کنند که هنگام استفاده از اتصالات ساختگی HDMI ، هیچ افت هش استخراج در Ethereum (یا هر الگوریتم Crypto برای گفتن) وجود ندارد. این اتصالات ساختگی HDMI به راحتی در دسترس خرید هستند و کاملا ارزان هستند اما با توجه به اینکه پس از انتشار این خبر می توانند محبوب شوند ، می توان انتظار افزایش جزئی در قیمت ها را داشت. معدنچی همچنین می گوید که او هنوز کارت های اتصال دهنده DVI ساختگی را آزمایش نکرده است اما ممکن است این نیز کار کند. به غیر از این ، برای دور زدن محدودیت ، به پیوند PCIe x8 یا بالاتر نیز نیاز دارید.


همچنین انتظار می رود کارت های گرافیکی مانند NVIDIA GeForce RTX 3080 Ti منتشر نشده دارای محدودیت نرخ هش باشند اما اگر مدل ها بتوانند RTX 3060 را دور بزنند ، ناراحت کننده است که بگوییم این محدودیت برای RTX 3080 Ti نیز دور خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری