galaxy s22 ultra

جدیدترین رندرهای Galaxy S22 Ultra تصویری از ظاهر پرچمدار را در اختیار ما می گذارد

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود ، سری گلکسی S22 تا سه ماه دیگر اعلام می شود. با این حال ، بسیاری از موارد قابل توجه در مورد تلفن ، به ویژه S22 Ultra ، قبلاً بارها فاش شده است. در حالی که سامسونگ با طراحی Galaxy S22 Ultra در حال تغییر شدید است ، می توان گفت که این عنصر اصلی در آینده خواهد بود.

در حال حاضر ، ما چندین مفهوم جدید را بر اساس چندین نشت ارائه کرده ایم ، و خوب ، تلفن خوب به نظر می رسد. با این اوصاف ، S22 Ultra در حال شکل گیری بسیار شبیه به دستگاه گلکسی نوت است ، و در حالی که من خیلی از این موضوع ناراحت نیستم ، این ممکن است یک اختلاف بزرگ در سری Galaxy S22 ایجاد کند.

Galaxy S22 Ultra می تواند شدیدترین تغییر طراحی سامسونگ باشد

البته ، رندرهای Galaxy S22 Ultra که در اینجا مشاهده می کنید هنوز به شکل مفهومی هستند ، به این معنی که محصول نهایی متفاوت به نظر می رسد. اما با توجه به چگونگی این موارد بر اساس رندرهایی که در دسترس داریم ، من پیشنهاد نمی کنم که انتظار تغییر گسترده در طراحی را داشته باشید.

واضح ترین تغییر در طراحی دوربین در اینجا مشاهده می شود ، ما یک دوربین به شکل قطره اشک را می بینیم ، چیزی که در زمان ظهور LG Velvet بسیار رایج شد ، اما من بسیار شک دارم که سامسونگ این سبک دوربین را برای S22 Ultra پس از پر سر و صدا استفاده کند. طرحی که ما در Galaxy S21 Ultra دیدیم و صادقانه بگویم ، ده ماه پس از استفاده ، طراحی روی من رشد کرده است.

با این حال ، Galaxy S22 Ultra مدتی طول می کشد تا قبل از رسمی شدن رسمی خود را در معرض دید عموم قرار دهد و همه ما منتظر رونمایی از این گوشی خواهیم بود. من مطمئن نیستم که آیا با توجه به این که S21 Ultra هنوز هم یک مرکز قدرتمند دستگاه است ، ارتقا خواهم داد یا خیر ، اما دیدن سامسونگ در حال جهش بزرگ دیگری بسیار خوب خواهد بود.

نظر خود را در مورد طراحی Galaxy S22 Ultra به ما اطلاع دهید. آیا با مسیری که سامسونگ در پیش گرفته است موافق هستید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری