مانیتورهای خمیده گیمینگ ایسر سری Nitro XZ2

رونمایی ایسر از مانیتورهای خمیده گیمینگ سری Nitro XZ2

مانیتورهای خمیده گیمینگ ایسر سری Nitro XZ2

سری Nitro XZ2 صفحه نمایش‌های برند ایسر که مختص گیمینگ هستند، در چند مدل دیگر و با امکانات بیشتر و اختصاصی‌تر، به بازار معرفی شدند که پیش‌بینی می‌شود تا اواخر سال 2020 به تولید انبوه برسند. این مدل صفحه نمایش‌ها که در زمزه‌ی مانیتورهای خمیده قرار می‌گیرند، NitroXZ322QU ،NitroXZ272 و NitroXZ242Q هستند که به ترتیب 450 دلار، 260 دلار و 200 دلار برآورد هزینه شده‌اند. مانیتورهای خمیده گیمینگ ایسر سری Nitro XZ2

این مدل مانیتورهای مختص گیم که امکانات بهتر و بیشتری را برای ارتقاء سطح تجربه کاربری به گیمرها می‌دهد، تحت مجوز VESA به پشتیبانی از AMD Radeon FreeSync و DisplayHDR 400 نیز می‌پردازد. مدل Nitro XZ322QU مانیتورهای ایسر که دارای کیفیت پخش تصویر فول اچ دی است، در ابعاد 31.5 اینچ طراحی شده است. همچنین مدل Nitro XZ272 در ابعاد 27 اینچ و مدل Nitro XZ242Q در ابعاد 23.6 اینچ طراحی شده‌اند. نکته حائز اهمیت در رابطه با این سه مدل، این است که نرخ نوسازی آنها 140 و 165 هرتز است.

فناوری‌های بکار رفته در سری Nitro XZ2

از جمله مشکلاتی که متوجه سری قبل از Nitro XZ2 شده بود، این بود که در صحنه‌های اکشن و سریع، صفحه نمایش به حالت مات در می‌آمد و گیمر نمی‌توانست به خوبی فریم‌های در حال اجرا را مشاهده کند. اما در سری Nitro XZ2 این مشکل به یمن فناوری Visual Response Boost یا VRB برطرف شده است، به طوری که زمان پاسخ، به یک میلی ثانیه کاهش یافته است و درنتیجه تصاویر، بسیار نرم‌تر و بدون اثر مات به نمایش گذاشته می‌شوند.

مانیتورهای خمیده گیمینگ ایسر سری Nitro XZ2
یکی دیگر از فناوری‌های نوین استفاده‌شده در این سری، فناوری ای ام دی (AMD) است که فریم‌های خروجی کارت گرافیک را با نمایشگر همگام می‌کند تا کاربر و گیمر بتواند جلوه‌های بصری بازی را طبیعی‌تر ماحظه کند. لازم به ذکر است که پورت‌های HDMI و Display Port این مانیتور، با این فناوری نوین نیز ترکیب شده‌اند. به گفته کارشناسان شرکت ایسر، این سری از مانیتورهای خمیده، با کنتراست بالا و عالی ۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰:۱ عرضه می‌شوند و از HDR10 و همچنین فناوری DisplayHDR 400 پشتیبانی می‌کنند که این خود باعث می‌شود تا رنگ‌های بسیار روشن گیم، طبیعی‌تر جلوه کنند.

8 حالت تصویری برای سری Nitro XZ2 ایسر

این مدل مانیتورهای برند ایسر که با نوع صفحه خمیده طراحی شده‌اند، به شما یک تجربه جذاب و هیجان‌انگیز از تماشا و اجرای فیلم و بازی ارائه می‌دهند. از جمله دیگر امکانات اختصاصی سری Nitro XZ2 مانیتورهای خمیده ایسر، این است که کاربر می‌تواند از میان یازده سطح نور سیاه در نظر گرفته‌شده بر روی صفحه نمایش، یک مورد را برگزیند تا جزئیات را با وضوح بهتری ملاحظه کند. در کنار این ویژگی، یک سیستم تنظیم‌گر شش محوری تعبیه شده است که امکان تنظیم رنگ و سطوح نما و اشباع آن را به کاربر می‌دهد.

مانیتورهای خمیده گیمینگ ایسر سری Nitro XZ2
خانواده مانیتورهای سری Nitro XZ2 همگی مجهز به اسپیکرهای دوگانه سه ولتی هستند. VisionCare دیگر قابلیت اختصاصی این سری است که به عنوان یک فیلتر برای کاهش نور آبی و پرش تصویر نیز عمل می‌کند. فناوری‌های ComfyView بکار رفته در این سری، از این خاطر تعبیه شده‌اند تا آثار منفی خیره شده طولانی مدت به مانیتور نیز به حداقل برسد. آنچه در رابطه با دیگر ویژگی سری Nitro XZ2 باید بدانید، این است که هشت حالت تصویری به ‌نام‌های Action, Racing, Sport, User, Standard, ECO, Graphics و Movie برای آن تعریف شده‌اند که از طریق منوی روی مانیتور، قابلیت تنظیم شدن دارند.

همچنین بخوانید: شیائومی از مانیتور گیمینگ Mi Curved رونمایی کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری